Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@16:27:27 GMT

برنامه پرسپولیس برای قهرمانی فاش شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۹۱۴۰

برنامه پرسپولیس برای قهرمانی فاش شد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر ادامه می‌دهد که شکست در دربی پایتخت مقابل استقلال تهران در جام حذفی همچنان انتقاداتی را به عملکرد این تیم وارد کرده است.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی تیمش در سه هفته باقیمانده لیگ برتر تلاش می‌کند تصمیم به تغییر در برنامه تمرینی سرخپوشان گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو کاروان تیم فوتبال پرسپو‌لیس بر خلاف معمول دو روز زودتر راهی تبریز می‌شود تا برای بازی با ماشین سازی در آنجا اردو بزند.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز خود راهی تبریز می‌شود تا کادر فنی این تیم بتواند بازیکنان این تیم را بیشتر تحت نظر داشته باشد. یحیی در حالی برای ماندن پرسپولیس در صدر جدول و کسب قهرمانی دیگر در این رقابت‌ها نیاز به پیروزی در سه بازی آینده خود دارد که ماشین سازی وداع زودهنگامی با این رقابت‌ها داشته و به عنوان اولین تیم سقوط کننده مسابقات فصل جاری معرفی شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ماشین سازی تبریز ساعت ۲۱:۱۵ سه شنبه هفته جاری در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس استقلال تهران پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس کاروان تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد

در رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که ۲ بار از حریف اراکی خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاده بود، در نهایت بعد از تساوی ۴ بر ۴ در ضربات پنالتی مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سرخ‌پوشان در این دیدار حساس علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان و امید عالیشاه، کاپیتان این تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به عبارتی بدون ۲ مهره کلیدی خود به مصاف شاگردان مجتبی حسینی رفتند.

نکته جالب توجه این است که پیش از این بازی تنها باخت پرسپولیس و اوسمار ویرا، سرمربی این تیم، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر رقم خورد. سرمربی برزیلی پرسپولیس در آن بازی نخستین تجربه خود روی نیمکت قرمزها را پشت سر می‌گذاشت و در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم رفت و با تک گل امیر نوری برابر این تیم شکست خورد.

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم در همان بازی نیز عالیشاه با توجه به دریافت کارت زرد در بازی با مس رفسنجان در هفته پانزدهم، چهار کارته شده بود و به دلیل محرومیت در بازی با آلومینیوم اراک در لیگ برتر حضور نداشت. قرمزها در بازی دیروز نیز بدون کاپیتان خود مقابل آلومینیوم قرار گرفتند و شکست خوردند. با این تفاصلی به نظر می‌رسد که سرخ‌پوشان هر زمان که کاپیتان‌شان از ترکیب اصلی دور بوده موفق به برتری نشده‌اند.

با حضور اوسمار به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس، عالیشاه نقش ویژه‌ای در این تیم پیدا کرده است. سرخ‌پوشان با حضور ویرا روند مثبتی را در جدول لیگ برتر در پیش گرفته‌ و حالا در یک قدمی استقلال صدرنشین قرار دارند.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی