Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@23:21:48 GMT

دیدار فیروزآبادی و رستمی با رئیس‌جمهور منتخب +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۹۲۲۸

دیدار فیروزآبادی و رستمی با رئیس‌جمهور منتخب +عکس

در ادامه دیدارهای مقامات دولتی و کارگزاران نظام با حجت الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها امروز یکشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند.

دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در این دیدارها با تبریک موفقیت رئیسی در انتخابات و آرزوی توفیق برای وی و دولت سیزدهم، گزارشی از آخرین فعالیت ها و اقدامات دستگاه متبوع خود ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: فیروزآبادی رستمی رئیس جمهور منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مهندس محمدی در آیین نکوداشت هفته کارگر که با حضور جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان در سالن همایش‌های این شرکت در اهواز برگزار شد، ضمن تبریک این روز به همه کارگران و گرامی داشت مقام کارگر اظهار کرد: برای ما همه روزهای سال، روز کار و کارگر است و همیشه مقام کارگر برای ما گرامی و ارزشمند است.

وی همچنین ضمن گرامیداشت روز معلم افزود: تعدادی از کارگران شرکت فولاد اکسین مدرس هستند و از این رو، روز معلم را نیز گرامی می داریم. کارگران و معلمان در صحنه نظام و انقلاب در خدمت مردم هستند و خصوصیت هر دو قشر این است که حیات و فعالیت آن ها جز پایه های انقلاب است.

محمدی ادامه داد: کارگر ایرانی امروزه با همه توان و تلاش، احساس مسئولیت و ابتکار توانسته است در تولید و جهش اقتصادی موثر باشد. همه کارگرانی که در کشور ما کار می کنند باید این مساله را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند که کار کردن عبادت است.

وی افزود: تفاوت کار کردن در ایران و یک جامعه شیعه با یک جامعه غربی در همین یک نکته است که ما کار را یک عبادت می دانیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به دیدار جمعی از کارگران با مقام معظم رهبری تصریح کرد: توفیق بود که جمعی از کارگران با حضرت آقا دیدار داشتند و ایشان یکی از نکاتی که به آن اشاره فرمودند این بود که کار کردن یک ارزش است و کارگران باید کار را یک ارزش بدانند.

مهندس محمدی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که از کار کردن به شعاری برسیم که از ابتدای انقلاب به دنبال تحقق آن بودیم و این شعار چیزی نیست جز "نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی" و این شعار به معنای استقلال ملت و کشور ما است.

وی افزود: زحمتی که کارگران و معلمان در کشور می کشند در این راستا است تا ما بتوانیم به یک استقلال در کشور برسیم که شعار نه شرقی،نه غربی؛ جمهوری اسلامی را محقق کنیم و به قله ای که حضرت آقا فرموده است برسیم زیرا اکنون نزدیک قله هستیم.

محمدی را با اشاره به نقش کارگران در تحقق بیانات مقام معظم رهبری در بحث جهش تولید عنوان کرد: نقش کارگر با روحیه و با انیگزه در جهش تولید غیر قابل انکار است. در این زمینه سال گذشته شرکت فولاد اکسین در بحث جهش تولید و سودآوری عملکردی بی نظیر داشت.

وی افزود: همه برنامه ریزی های ما برای افزایش انگیزه کارگران و ارتقا حقوق و دیگر مزایای کارگران است تا براساس فرمایش حضرت آقا حال کارگرانمان خوب باشد و حال ملت خوب باشد. این نگاه به کارگران یک نوع سرمایه گذاری و افزایش بهره وری است که در فولاد اکسین سعی داریم با چنین نگاهی حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با بیان اینکه کارگران ما ثابت کرده اند که در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند، خاطرنشان کرد: فولاد اکسین اکنون یکی از شرکت های برتر در زنجیره فولاد کشور است و امیدواریم با همت و تلاش کارگران بتوانیم امسال نیز مثل سال گذشته عملکردی شایسته داشته باشیم‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد
  • رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌: بعد از حمله به اسرائیل دلار تسلیم شد و افزایش نیافت
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستانی به دیدار مقام معظم رهبری اعزام شدند