Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس، امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره انتصابات اخیر در استان، گفت: اینکه در روزهای آخر دولت این تغییرات اتفاق می‌افتد قابل قبول نیست.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس با بیان اینکه بارها در این خصوص تذکراتی داده‌ایم، ادامه داد: نیرو انسانی مستعد در البرز وجود دارد؛ نیروهای بومی و توانمندی داریم که می‌توانند در پست‌های مدیریتی فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس افزود: متاسفانه جابه جایی‌ها را می‌بینیم که از استان‌های دیگر اعزام می‌شوند؛ چه ضرورتی دارد بنیاد مسکن و یا مدیرتوزیع برق استان البرز از استان‌های دیگر کشور بیایند؟!

وی تصریح کرد: حتی مدیریت مرکز تحقیقاتی آموزش عالی امام خمینی (ره) نیز که توسط نیروهای بومی برای توسعه و پیشرف صنعت کشاورزی در آن مجموعه زحمت زیادی کشیده شده است و حاصل تلاش‌های استان البرز است به شخصی از استان دیگر واگذار شده است.

حدادی تأکید کرد:  این ها حقیقتا یک حرکت نادرست و بدون نتیجه است؛ البرز باید مورد توجه مسؤولان استانی در هریک از وزارت خانه‌ها باشد، البته در این خصوص تذکر به وزارت خانه‌ها داده‌ایم، نباید در روزهای آخر دولت به این شکل باشد. آقایان به جای اینکه به مسؤولیت خود بپردازند به دنبال حاشیه هستند و آرامش مردم را می‌گیرند.

وی یادآور شد: مسؤولانی که بدون شناخت از استان دیگر می‌آیند یعنی نیروهای توانمند البرزی نادیده گرفته شده است، چرا باید نیروهای بومی بی‌توجهی شود؟ این‌ چنین موارد هزینه بر است علاوه بر تلف شدن زمان، موقعیت و بودجه استان را به هدر می‌دهد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان در مجلس استان البرز مدیر بومی مدیر وارداتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌السلام مهدی شاه آبادی نماینده مردم تهران در اولین دوره مجلس شورای اسلامی هنگام بازدید از مناطق جنگی به شهادت رسید.

بنابر روایت اطلاعات آنلاین، روزنامه اطلاعات ۸ اردیبهشت ۱۳۶۳ گزارش مراسم تشیع پیکر این شهید مجلس را منتشر کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902536

دیگر خبرها

  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر
  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • ◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح