Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@12:43:53 GMT

حاشیه‌های امروزِ بازار سهام یکشنبه ۲۷ تیر

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۹۸۸۳

حاشیه‌های امروزِ بازار سهام یکشنبه ۲۷ تیر

در پایان بازار امروز شاخص کل بورس هشت هزار واحد منفی و ۰٫۶۴ درصد افت را ثبت کرد و در کانال یک میلیون و ۳۰۲ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در پایان بازار امروز شاخص کل بورس هشت هزار واحد منفی و ۰٫۶۴ درصد افت را ثبت کرد و در کانال یک میلیون و ۳۰۲ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با دو هزار واحد ریزش و ۰٫۵۶ درصد منفی در محدوده ۴۰۰ هزار واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش معاملات در پایان بازار امروز به شش هزار و ۲۵۷ میلیارد تومان رسید و حجم معاملات بازار هم امروز ۸۲۴ میلیارد برگه سهم بود. موثرترین نمادها در بورس فولاد، میدکو و تاپیکو بودند و بیشترین تراکنش هم برای شستا، برکت و ومدیر ثبت شد. ارزش معاملات خرد بورس امروز ۴۸۶۳ میلیارد تومان ثبت شد.

در پایان بازار امروز گروه‌های شاخص‌سازی چون بانکی‌ها، فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها با روندی منفی به کار خود پایان دادند.  امروز بیشترین حجم معاملات را دی با ۳٫۹۱ میلیارد سهم خودرو با ۵۴۲٫۵ میلیون سهم خبهمن با ۴۸۳٫۳ میلیون سهم وتجارت با ۴۴۱ میلیون سهم و کرمان ۴۳۳٫۹ با میلیون سهم داشتند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان بورس بازار بورس بورس تهران شاخص بورس اخبار بورس فرابورس سازمان بورس و اوراق بهادار بازار سرمایه بازار سهام سهام پایان بازار امروز میلیون سهم هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز (یک شنبه ۹ اردیبهشت) ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحد افت کرد و در کانال دو میلیون ۲۸۴ هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار سرمایه ۰.۸۷ درصد ریزش کرد.


شاخص هم وزن ۰.۹۸ درصد افت کرد و در کانال ۷۵۷ هزار واحدی قرار گرفت.


در این بازار ۳۳۰ هزار معامله به ارزش ۴۷ هزار میلیارد ریال انجام شد.


در این روز به ترتیب نماد‌های فملی، فولاد، شپنا و وبملت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل افت بازار سرمایه شدند.


در مقابل نماد‌های حکشتی و وامید بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.


شاخص کل فرابورس افت ۰.۹ درصدی را تجربه و در کانال ۲۵ هزار و ۲۸۹ واحدی ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • بورس در سکوت
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس