Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@17:43:24 GMT

شستا تا یک قدمی صف خرید تاخت

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۹۹۱۱

شستا تا یک قدمی صف خرید تاخت

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، برخلاف روزهای گذشته سبز‌‌پوش شد و حدود ۲.۴درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«شستا» معاملات امروز را متعادل و در محدوده ۱۲۴۰تومان آغاز کرد. روند معاملات با شیب ملایمی ادامه پیدا کرد تا اینکه در نیمه دوم بازار روند خرید و فروش این سهام شیبی تند به خود گرفت و تا محدوده ۱۳۲۰تومان و یک قدمی صف خرید پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در بورس امروز «شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی» دومین گروه با بیشترین ورود پول حقیقی‌ها بودند. «شستا» نیز شاهد بیش از ۳۰میلیارد تومان ورود پول شد.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۳,۲۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با دست به دست شدن حدود ۲۴۹میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۸۹۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود ۳۲۱میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۲درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و هشت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۲۰۳میلیون برگه سهم(۸۲درصد) را افراد حقیقی و حدود ۴۶میلیون برگه سهم(۱۸درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۱۹هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۶۶۷هزار سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها ۱۲هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها بیش از یک میلیون سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین شایعات بورس را خونین کرد! بالاخره بورس در۱۴۰۰ به بازدهی مثبت رسید! نمای پایانی بورس (۲۶تیر۱۴۰۰) / شاخص کل با رشد پنج هزار و ۷۰۰واحدی همراه شد بورس دوباره تنها بازار مثبت هفته شد /بازار ارز و طلا روی مدار نزولی برنامه ای برای واریز سود سال۹۸ سهام عدالت نیست

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: میانگین حجم حقیقی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز چهارشنبه (۸ اردیبهشت) با رشد ۶۵۲ واحدی به ۲,۳۰۴,۹۷۸و احد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۹۵.۱۴ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات امروز ۸.۰۳۲ میلیارد سهم بود که طی ۳۶۸,۶۰۳ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۵,۲۹۴.۸۳۴ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۲۹,۵۰۲.۸۸۴ میلیارد ریال شد.

امروز فملی به تنهایی ۲ هزار و ۹۳۵ واحد شاخص را بالا کشید. رشد فملی متأثر از رشد قیمت جهانی مس است. پس از فملی، تاصیکو و سدشت نمادهای سبز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای شپنا، شستا و وبملت از نمادهای قرمز بودند که اثر منفی بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای تجلی، حسینا و فجهان بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نمادهای آریا، شگویا و خاور نمادهایی هستند که اثر کاهنده بر شاخص کل فرابورس داشتند.

کد خبر 6089963 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • بورس در سکوت
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟