Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان مازندران در آیین معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران ضرورت ثبت و مستندسازی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: اگر ثبت اسناد، ماموریت‌های کاری خود را به درستی و بیش از پیش انجام دهد، زمینه کاهش بسیاری از نزاع‌ها و اختلافات فراهم می‌شود. خبرگزاری میزان - آیین تکریم و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران با حضور معاون املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران و جمعی از اعضای شورای قضایی این استان در سالن اجتماعات دادگستری استان مازندران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین اکبری ضمن تقدیر از عملکرد مدیرکل پیشین ثبت اسناد و املاک استان مازندران، با بیان اینکه از دیرباز ثبت و کتابت مورد توجه بوده است، بیان کرد: یکی از اهداف شریعت مقدس اسلام و به اعتقاد علمای اسلام و آیات سوره بقره، اهمیت کتابت درامور مهم بویژه داد و ستد و معاملات بوده است.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: در راستای سیاست‌های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در دوسال گذشته و در دوره تحول، تحولات شگرفی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صورت گرفته است.   بیشتر بخوانید: دادستان نظامی استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد وی ضرورت ثبت و مستندسازی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: اگر ثبت اسناد، ماموریت‌های کاری خود را به درستی و بیش از پیش انجام دهد، زمینه کاهش بسیاری از نزاع‌ها و اختلافات فراهم می‌شود؛ ولی اگر کم توجهی شود شاهد بی نظمی و آسیب‌های متعددی خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر ارتقاء عملکرد سازمان ثبت، اهتمام به ارتقاء سلامت این مجموعه را مهم برشمرد و گفت: باید با تلاش و کوشش مخلصانه و مدیریت جهادی، پیشرفت عملکردی و سلامت سازمانی توامان شود و سالم سازی، صیانت و پیشگیری از لغزش همکاران با قاطعیت ادامه یابد.

همچنین بهبهانی معاون امور املاک سازمان ثبت املاک کشور در سخنانی بر خدمت رسانی صادقانه و جهادی به عموم مردم و مراجعین تاکید کرد و گفت: همه ما در سازمان ثبت اسناد و املاک خادم مردم هستیم و باید تکریم ارباب رجوع و رسیدگی توام با صبوری و دقت را در نظر داشته باشیم.

معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: هم اکنون واحد اجرای ثبت از پرتراکم‌ترین واحد‌های اداره ثبت در ارائه خدمت به مردم است که نیاز به تقویت دارد.

بهبهانی، حفظ و حراست از اراضی ملی، انفال و بیت المال را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: همکاران ما باید با دقت و سرعت نسبت به صدور اسناد مالکیت اقدام کنند.

مدیرکل پیشین ثبت اسناد و املاک استان مازندران نیز ضمن تقدیر از رئیس کل دادگستری استان مازندران و همکاران، برای مدیریت جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: ثبت اسناد و املاک استان مازندران در سال‌های گذشته در اجرای برنامه کاداستر و آراء هیات نظارت جزء استان‌های برتر کشور بوده است.

در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران، از مدیر پیشین ثبت استان مازندران تقدیر و شهریاری به عنوان مدیر کل جدید ثبت اسناد و املاک استان مازندران معرفی شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: معارفه سازمان ثبت اسناد دادگستری مازندران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معارفه سازمان ثبت اسناد دادگستری مازندران ثبت اسناد و املاک استان مازندران سازمان ثبت اسناد و املاک دادگستری استان مازندران مدیرکل ثبت اسناد و املاک رئیس کل دادگستری املاک کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی ادامه‌دار باشد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی باقرزاده در جلسه مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ستاد مستندسازی وزارت نیرو، رونمایی از اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه‌ها و املاک وقفی دولتی که در سالن جلسات هتل بوستان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سالیان سال در خصوص موقوفات، مشکلات تثبیت مالکیت و اختلاف نظرات وجود داشت که در حال حاضر با درایت مدیران استانی و همدلی مثال‌زدنی به ویژه شوراهای قضائی خوزستان و مدیران مربوطه که در این زمینه دخیل بوده‌اند، تثبیت سند صورت گرفت و بنده قدردان آنها هستم.

مدیرکل اسناد و ثبتی اوقاف و امور خیریه گفت: امید است تحول‌هایی که در یک سال و نیم اخیر در تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی به ویژه املاک و اراضی وقفی اتفاق افتاده ادامه‌دار باشد تا ما بتوانیم شاهد اتمام و پایان تثبیت مالکیت موقوفات استان خوزستان در آینده نزدیک باشیم.

کد خبر 6086608

دیگر خبرها

  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • معارفه رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان باحضوررییس دیوان عالی کشور
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • صدور اسناد مالکیت جزایر استان بوشهر تسریع می‌شود
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی ادامه‌دار باشد