Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- «آنتونیو باندراس»، ستاره اسپانیایی هالیوود، در پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» بازی می‌کند.
به گزارش آریا، باندراس که یکی از بزرگترین ستارگان سینمای دهه 90 و 2000 میلادی بود، نخستین بار با همکاری در چند پروژه سینمایی ساخته پدرو آلمادوار کارگردان معروف اسپانیایی به عرصه بازیگری قدم گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بعدها به خاطر بازی در فیلم‌هایی چون دسپرادو (1995)، فیلادلفیا (1993) و نقاب زورو (1998) به شهرت جهانی رسید و با صداپیشگی شخصیت محبوب گربه چکمه پوش انیمیشن شرک، بیش از پیش در تاریخ سینمای جهان ماندگار شد. این بازیگر توانا اولین جایزه اسکار خود را در سال 2019 برای بازی در درام اسپانیایی درد و شکوه دریافت کرد. حالا گزارشات رسانه‌های سینمایی از پیوستن او به تیم بازیگران فیلم ایندیانا جونز 5 حکایت دارد.
پایگاه اطلاع رسانی ددلاین نوشت، باندراس برای بازی در این فیلم قرارداد امضا کرده اما هنوز معلوم نیست در چه نقشی بازی خواهد کرد. هریسون فورد، مدس میکلسون، فیبی والر بریج، توماس کرچمان ، بوید هالبروک ، شانت رنه ویلسون و توبی جونز از دیگر بازیگران این فیلم پرستاره هستند و با پیوستن یک ستاره دیگر به این تیم، انتظارات از آن بیش‌ از پیش بالا رفته است.
فیلمبرداری قسمت جدید سری فیلم‌های ایندیانا جونز خرداد ماه امسال در انگلیس کلید خورد. در این قسمت جیمز منگولد، فیلمساز آمریکایی فیلم ابرقهرمانی لوگان، جای استیون اسپیلبرگ را در جایگاه کارگردان می‌گیرد. اسپیلبرگ اما همچنان به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه سینمایی نقش برجسته‌ای دارد. کاتلین کندی، فرانک مارشال و سیمون امانوئل از دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود و جان ویلیامز که در 40 سال گذشته کار آهنگسازی همه قسمت‌های این مجموعه پرطرفدار سینمایی را برعهده داشته است، موسیقی قسمت پنجم را نیز می‌سازد.
هنوز جزئیات چندانی درباره داستان ایندیانا جونز 5 منتشر نشده است اما این فیلم بیست و نهم ژوئیه سال آینده میلادی (7 مرداد 1401) اکران خواهد شد.
هریسون فورد 78 ساله آخرین بار در سال 2008 در فیلم ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین کلاه لبه دار معروفش را به سر گذاشت و نقش باستان‌شناس مشهور سینما را بازی کرد. این فیلم طرفداران و منتقدان خودش را داشت و در مجموع نزدیک به 800 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آنتونیو باندراس ایندیانا جونز 5 ایندیانا جونز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو

هیچ از مهارت‌های لیونل مسی، جایی در بازیکن ایده‌آل آنتونیو رودیگر ندارند

طرفداری | آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی رئال مادرید در گفتگو با lemediacarre، بازیکن ایده‌آل خود را به شرح زیر معرفی کرد:

بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر پای چپ: مسوت اوزیل پای راست: کریستیانو رونالدو قدرت بدنی: روملو لوکاکو سرعت: وینیسیوس جونیور مهارت و تکنیک: کیلیان ام باپه هوش: تونی کروس بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • لیگ NBA| فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی پیروز شدند
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • مجازات اعدام چقدر بازدارندگی دارد؟