Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:34:46 GMT

کشف ۴۳۰ ماینر غیرمجاز در یک گلخانه در بوئین زهرا

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۰۳۸۹

کشف ۴۳۰ ماینر غیرمجاز در یک گلخانه در بوئین زهرا

ایسنا/قزوین جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف و جمع‌آوری ۴۳۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۴۳ میلیارد ریال در یک گلخانه شهرستان بوئین‌زهرا خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مالک یک گلخانه در اطراف بوئین‌زهرا اقدام به استفاده غیرقانونی از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان بوئین‌زهرا قرار گرفت که مأموران با هماهنگی مقام قضائی به همراه نماینده ادارات صمت و برق شهرستان به محل شناسایی شده اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه در بازرسی از این گلخانه ۴۳۰ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف و ضبط شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، عبدالمالکی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی ماینرهای کشف شده ۴۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: استفاده از دستگاه‌های ماینر به‌منظور استخراج و تولید ارز دیجیتال مستلزم اخذ مجوزهای قانونی از اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره برق است و پلیس با کسانی که بدون مجوز قانونی اقدام به این کار کنند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ماینر پليس قزوين انتظامی استان بوئین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی لامرد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به سه دستگاه وانت آریسان حامل کالا مشکوک و پس از دستور ایست رانندگان اقدام به فرار کردند.
یوسف ملک زاده افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ، ماموران انتظامی  هر سه خودرو را متوقف کردند.
وی بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقهف ۲ نفر از رانندگان متواری شدند و یک نفر دستگیر شد و ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۱ هزار و ۲۰۸ بسته تنباکو خارجی قاچاق را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان  فارس گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد