Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن ذبیحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: واکسیناسیون گروه‌های سنی ۶۰ تا ۶۵ سال در شهرستان اردستان آغاز شده که حدود دو هزار و ۲۰۴ نفر در این گروه سنی قرار دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۶۵ نفر از این گروه سنی رد اردستان واکسینه شده‌اند، افزود: از این تعداد ۱۷۱ نفر زن و ۱۹۴ نفر مرد هستند.

ذبیحی تصریح کرد: تاکنون ۶ هزار و ۴۶ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲ هزار و ۳۴۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در شهرستان اردستان به هشت هزار و ۳۸۷ دُز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با بیان اینکه افراد خودسرانه به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند،تاکید کرد: نوبت دهی از طریق ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir که مستقیماً از طریق وزارتخانه انجام و به شکل پیامک به فرد ثبت نام کرده اعلام می‌شود، انجام خواهد شد.

وی با اشاره به فراخوان تلفنی توسط مراقبان و بهورزان، تصریح کرد: همچنین نوبت دهی در سامانه مدیریت واکسیناسیون استان اصفهان که توسط شبکه بهداشت تعریف شده، از طریق پیامک به گروه سنی هدف اعلام می‌شود.

کد خبر 5260146

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسیناسیون واکسن کرونا شیوع کرونا ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا شورای نگهبان اردبیل سیلاب قوه قضاییه عکس استانها گروه سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره

ایسنا/ایلام رئیس دامپزشکی شهرستان بدره از انجام واکسیناسیون ۴ هزار و ۶۲۵ راس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره طی اردوی جهادی خبر داد.

آبله گوسفند و بز یک بیماری ویروسی عفونی نشخوارکننده کوچک است. این بیماری با شدت متوسط در گله‌های داشتی در مناطق اندمیک دیده شده اما عموما در بره و بزغاله که به تازگی به دنیا آمده‌اند کشنده است. ضرر اقتصادی ناشی از کاهش تولید شیر، آسیب به تولید چرم و چشم و دیگر ضررهای تولیدی از جمله‌ی آن است. همچنین این بیماری خرید و فروش دام سبک را کاهش داده و باعث کاهش زاد و ولد و جمعیت در آن مناطق می‌شوند.

«بهمن محمدی» به ایسنا اظهار کرد: رزمایش جهادی دامپزشکی طی فروردین ماه در منطقه زرانگوش بدره برگزار شده است.

وی گفت: در این طرح چهار هزار و ۶۲۵  راس دام علیه بیماری آبله گوسفندی، ۴۰۰ راس علیه بیماری آبله بزی، ۷۴۳ رأس علیه بیماری بروسلوز بز و بزغاله واکسینه شده‌اند.

رئیس دامپزشکی بدره تصریح کرد: مشاوره‌های بهداشتی و معاینه رایگان در دام‌های بازدید شده انجام  گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد