Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی درنشست شورای برنامه ریزی شهرستان قزوین با تاکید بر توزیع عادلانه بودجه از سوی مسئولان، گفت: در حوزه راه‌های روستایی با وجود اقدامات و خدمات انجام شده هنوز با عقب ماندگی روبرو هستیم به ویژه در شهرستان قزوین وضعیت خیلی از راه‌های روستایی مناسب نیست و به طور جدی نیازمند ترمیم، بهسازی و آسفالت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته از وزیر راه و شهرسازی برای آسفالت و بهسازی ۱۴۷ کیلومتر از راه‌های قزوین قول مساعد گرفتیم، اما هنوز محقق نشده و انتظار داریم تا مدیرکل راه و شهرسازی استان پیگیر این موضوع باشد.

محمدبیگی با بیان اینکه شاهد تحول خوبی در حوزه سلامت و بهداشت شهرستان قزوین هستیم، خاطرنشان کرد: در همین راستا اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی با پیگیری‌های انجام شده سه برابر شده است.

محمدییگی گفت: از دانشگاه علوم پزشکی قزوین می‌خواهیم تا طرح‌های سلامت محور را در مناطق محروم و شهر‌های کوچک قزوین در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: در سال گذشته برای ایجاد درمانگاه در اقبالیه و معلم کلایه اعتبار تعیین شد، اما متاسفانه محقق نشد و امیدواریم امسال این موضوع عملیاتی شود چرا که این شهر‌ها نیاز مبرم به درمانگاه دارند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار توجه بیشتر به شهرک‌های صنعتی کوهین، طارم و الموت شد و تصریح کرد: جذب سرمایه گذار نباید محدود به چند شهرک خاص باشد بلکه باید سرمایه گذاران را برای حضور در نواحی صنعتی و شهرک‌های صنعتی کوچک نیز تشویق کرد و امکانات و زیرساخت‌های لازم را در این مکان‌ها فراهم آورد.

وی همچنین خواستار افزایش اعتبارات فرهنگی دستگاه‌ها در شورا‌های برنامه ریزی شهرستان‌ها شد و گفت: این بخش معمولا در تخصیص اعتبارات مغفول واقع می‌شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی همچنین از کمبود مسجد در مناطق شمالی شهر قزوین انتقاد کرد و گفت: این مساله ضعف معماری شهری جدید ما را نشان می‌دهد و برای رفع این مشکل باید برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس راه های روستایی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 

علیرضا حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با شکایت شاکی خصوصی پرونده گرانفروشی یک واحد صنفی کالارسان رسیدگی شد.

وی افزود: پس از بررسی مستندات و شواهد، تخلف انتسابی متصدی دفتر شرکت ارسال کالا محرز و متخلف محکوم به بازگرداندن حق شاکی و پرداخت ۸۰ میلیون تومان جزای نقدی شد.

حسن پور گفت: دفاتر حمل بار باید بر اساس مقررات و نرخ‌نامه مصوب کار کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، دریافت وجه بیش از نرخ مصوب، صادر نکردن فاکتور و درج نکردن نرخنامه با واحد صنفی برخورد می‌شود.

شهروندان می‌توانند تخلفات صنفی را از سامانه ارتباطی www.tazirat ۱۳۵.ir یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین