Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد جمالیان ظهر یکشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونای استان مرکزی در اراک اظهار کرد: پیش بینی می‌شود با عادی انگاری و تجمع بدون واهمه مردم در هفته کنونی و آینده بیماران بیشتری به مراکز درمانی مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اراک گفت: فروشندگان دوره گرد از رعایت پروتکل‌های بهداشتی خودداری می‌کنند و با این کار سلامت شهروندان به خطر می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالیان افزود: برای کنترل و مدیریت مراجعه کنندگان به مطب و کلینک‌های درمانی نوبت دهی در حال انجام است تا از تجمع و انتقال بیماری جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: در روزهای آتی، کنکور سراسری دانشگاه آزاد در استان برگزار خواهد شد و برخی از این افراد از استان‌هایی وارد استان ما می‌شوند که قرمز هستند و در ۴۸ ساعت حضور در استان مرکزی با افراد مختلف ارتباط دارند و ممکن است موجب شوند هم استانی‌ها بیمار شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: نباید در انتظار نشست تا بحران شکل بگیرد بلکه باید با هم افزایی مردم و مسئولان از شدت موج جدید کاست.

جمالیان افزود: کارکنان شبکه بهداشت و درمان استان درگیر واکسیناسیون هستند و نمی‌توان از آنان انتظار داشت در جبهه درمان بیشتر تلاش کنند.

وی اظهار کرد: از فردا مراکز واکسیناسیون نوبت عصر در استان هم دایر خواهد شد تا علاوه بر کاهش تجمع مردم، سرعت تزریق واکسن نیز افزایش پیدا کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سرعت انجام واکسیناسیون در استان شدت گرفته به طوری که روز گذشته پنج هزار و ۵۰۰ دوز واکسن در دانشگاه علوم پزشکی اراک به غیر خمین و ساوه به گروه‌های هدف تزریق شد و هدفگذاری شده تا ۱۰ هزار دوز در روز در استان مرکزی عملیاتی شود.

جمالیان خواطرنشان کرد: اکنون ۱۳۶ هزار دوز واکسن در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک تزریق شده و این آمار در ساوه به ۲۵ هزار و ۸۰ دوز و در خمین نیز به ۱۵ هزار و ۴۰۰ دوز رسیده است.

کد خبر 5260800

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک دانشگاه علوم پزشکی اراک ستاد ملی مقابله با کرونا ساوه خمین ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا سیلاب اردبیل قوه قضاییه شورای نگهبان حجاب و عفاف دانشگاه علوم پزشکی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود