Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@22:45:11 GMT

جهانبخش نیامده در فاینورد رکورد زد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۰۹۸۱

جهانبخش نیامده در فاینورد رکورد زد

ستاره ایرانی با انتقال به باشگاه فاینورد باعث محبوب شدن این باشگاه در فضای مجازی شد

به گزارش طرفداری، انتقال علیرضا جهانبخش به باشگاه فاینورد باعث شد تا میزان محبوبیت پست‌های این تیم در فضای مجازی بیشتر شود. دقیقا همان اتفاقی که برای برایتون رخ داده بود، این بار در کمتر از یک روز برای فاینورد رخ داد تا ستاره ایرانی رکورد زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با وجود اینکه پیش از انتقال جهانبخش به فاینورد، پست‌های این باشگاه نزدیک به 15 هزار لایک (دوست داشتن) خورده بود، با آمدن ستاره ایرانی این میزان به شکلی قابل توجهی افزایش یافت.

اکنون طبق آخرین گزارش‌ها، پست‌های مربوط به انتقال جهانبخش به باشگاه فاینورد بیش از 66 هزار بار لایک شده و ویدیوی مربوط او 144 هزار و 174 هزار بار دیده شده است. 

این اتفاق در روزهای ابتدایی باشگاه برایتون نیز رخ داده بود و تیم انگلیسی توانست به دلیل حضور جهانبخش سود زیادی ببرد که انتظار می رود با رفتن علیرضا این محبوبیت کمتر شود و تعداد دنبال کنندگان نیز کاهش یابد. 

اخبار داغ 

فیلم منشوری سارا و نیکا با پسر فامیل! / باز هم حاشیه + عکس ها علی دایی مقابل دوربین طرفداری: بکن باوئر از حضور ایرانیان در کیف تعجب کرد؛ پرسید اینها دوستانت هستند؟ برترین های قرن با علی دایی: بدون علی کریمی، کریم باقری، خداداد و ... نمی‌‌توانستم کاری کنم حمله سپهر حیدری به ارسلان مطهری سایه بلند راموس؛ پیراهن کاپیتان بیش از حد سنگین است واکنش فن دایک به مخالفت با حضور فن خال در تیم ملی هلند: شرم بر نویسنده میرور!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود

ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به درهای سانتیاگو برنابئو رسیده‌است.

طرفداری | انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید وارد فاز پایانی شده‌است.

فابریتزیو رومانو در جدیدترین گزارش خود از آماده‌سازی باشگاه رئال مادرید برای ورود کیلیان ام باپه خبر داده‌است. طرفین پس از توافق در ماه‌های گذشته، اکنون در حال تکمیل و امضاء اسناد و کاغذ‌بازی‌های پایانی هستند. همه چیز برای پیوستن ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به رئال مادرید مهیا است و این انتقال بزرگ تا قبل از آغاز رقابت‌های یورو 2024 به صورت رسمی اعلام خواهد شد. ام باپه در پایان فصل جاری قراردادش با پاری سن ژرمن به پایان می‌رسد و تمایل قطعی خود را برای پیوستن به رئال به مقامات باشگاه فرانسوی اعلام کرده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • برای بیست و پنجمین بار می‌گویم، از لیورپول نپرسید
  • لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور