Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین البرز، مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج گفت: با توجه به شعار سال، آموزش و پرورش هم بر اساس رسالتی که عهده دار است در تحقق این فرمان مسئولیت دارد.
مالمیر به انتخاب هوشمندانه شعار سال و تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: کارگاه خیاطی مرکز یادگیری دانا وابسته به نهضت سوادآموزی آموزش‌وپرورش ناحیه چهار کرج نیز با این رویکرد فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج گفت: سوادآموزان علاوه ‌بر یادگیری سواد و مهارت برای زندگی کردن در این مرکز یادگیری و آموزش در کارگاه خیاطی برای ورود به بازار کار آماده می‌شوند.
مالمیر افزود: با توجه به مجوز تبصره ۷۵ قانون بودجه این مرکز یادگیری برای تولید ارزان و مناسب لباس فرم دانش‌آموزی کار خود را شروع کرده است.
او با بیان اینکه تهیه لباس فرم دانش‌آموزی اجباری نیست گفت: دانش‌آموزان میان پایه ابتدایی و متوسط اول، متوسطه دوم نیازی به لباس فرم دانش‌آموزی ندارند.
مالمیر افزود: مدیران مدارس می توانند صرفا برای پایه‌ اول ابتدایی بر اساس رضایت و انتخاب اولیای دانش‌آموزان و کسب مجوز های لازم از آموزش و پرورش ناحیه چهارکرج لباس فرم تهیه کنند. 
مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج گفت: درمراکز یادگیری محلی آموزش مهارت‌های زندگی از جمله مهارت سبک زندگی، فرزند پروری، سبک شهروندی و مطالب مورد نیاز نوسوادان  آموزش داده می‌شود.
مالمیر افزود: تا کنون سواد آموزی طرح‌های مختلفی را برای جذب، نگهداشت و تعمیق سواد در بین سوادآموزان اجرا کرده است به گونه ای که با راه اندازی مراکز یادگیری محلی طی چند سال گذشته گام های موثری برای مهارت آموزی سوادآموزان برداشته است

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: البرز سوادآموزی اموزش و پرورش آموزش و پرورش ناحیه چهار پرورش ناحیه چهار کرج لباس فرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارتقای کیفیت و بهبود عملکرد آموزشی مدارس استعدادهای درخشان، ارائه بازخوردهای مؤثر و مناسب به ادارات کل آموزش و پرورش استان­‌ها، مدارس و دانش­‌آموزان در خصوص میزان تحقق اهداف یادگیری و ارزیابی عملکرد و میزان اثر بخشی آموزش‌ در مدارس سمپاد از اهداف مهم این آزمون است.  

در سال تحصیلی جاری، مرحله اول پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم  در سوم بهمن‌ ۱۴۰۲و پایه‌های دهم و یازدهم نیز چهارم بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد.

پس از انجام فرآیند پایش عملکرد یادگیری، نتایج در اولین فرصت از طریق سامانه https://payesh.sampad.gov.ir  اعلام شده و کارنامه، کلید تصحیح، پاسخ‌نامه تشریحی در وبگاه مربوط برای هر دانش‌آموز قابل مشاهده است.

مرحله دوم پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان طبق برنامه دوره اول متوسطه (پایه‌های هفتم، هشتم ونهم) روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ۹ صبح برگزار و دوره دوم متوسطه (پایه های دهم ویازدهم شاخه‌های نظری و مهارتی) روز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 ۹ صبح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد