Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «محمد البخیتی» عضو شورای عالی سیاسی یمن سخنانی را در خصوص تداوم اشغالگری عربستان سعودی و متحدان منطقه‌ای و بین المللی آن در یمن مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، عضو شورای عالی سیاسی یمن در سخنان خود تصریح کرد: برخی معتقدند که یمن تنها باید از لوث اشغالگران امارات و عربستان پاک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که ما معتقدیم یمن باید از لوث اشغالگران امارات، عربستان، انگلیس و آمریکا پاک گردد.

محمد البخیتی در ادامه سخنان خود یادآور شد: ما تأکید داریم که وجب به وجب از خاک یمن باید از لوث اشغالگران پاک شود. پیشتر، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن اظهاراتی را درباره آمریکایی‌ها مطرح کرده بود.

در همین ارتباط، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به درخواست‌های آمریکا برای تحقق صلح در این کشور اشاره کرد و گفت: درخواست‌ها برای صلح با متجاوزانی که یمنی‌ها را قتل عام می‌کنند، مردود است. ملت یمن از صلح با قاتلان بیزار است.

وی در ادامه تأکید کرد: ایالات متحده آمریکا و انگلیس، سعودی‌ها و اماراتی را در تشدید محاصره ملت یمن کمک می‌کنند. سوالی که وجود دارد این است که چرا مقامات آمریکایی همچنان به فروش تسلیحات خود به متجاوزان در یمن ادامه می‌دهند؟ طبیعی است که آمریکایی‌ها به دنبال طولانی‌تر شدن جنگ یمن و اشغال کامل این کشور هستند.

کد خبر 5260811 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی جنگ 2015 یمن ایالات متحده امریکا افغانستان عراق لبنان طالبان رژیم صهیونیستی ایران فلسطین روسیه سوریه سعد الحریری ترکیه مذاکرات صلح افغانستان طالبان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: ۷ گور جمعی، شاهدی بر وحشیگری اشغالگران علیه ملت فلسطین است

حماس: ۷ گور جمعی، شاهدی بر وحشیگری اشغالگران علیه ملت فلسطین است

دیگر خبرها

  • حماس: ۷ گور جمعی، شاهدی بر وحشیگری اشغالگران علیه ملت فلسطین است
  • چالش های عربستان و آمریکا برای انعقاد پیمان امنیتی
  • نگاه هند به جنوب خلیج فارس؛ نزدیکی به امارات، عربستان و عمان
  • اتحاد مثلث علیه منافع ایران/ بررسی تأثیرات توافق امنیتی میان آمریکا و عربستان بر روابط سعودی‌ها با ایران
  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • دانشجویان دانشگاه‌های اکسفورد و کمبریج به جنبش حامیان فلسطین پیوستند
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات