Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، باشگاه پرسپولیس با توجه به مطالب انتشار یافته علیه محمدحسین کنعانی‌زادگان و عیسی آل‌کثیر، شکایت و اعتراض خود را تقدیم فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی خواهد کرد.

ایمان حسین‌پور شرفشاد معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: مجموعه باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس حسن نیت و حسن رفتار خود را بعد از شهرآورد اخیر نشان داد و با وجود بحث‌هایی که در ارتباط با مسائل داوری وجود داشت، عوامل باشگاه و مربیان تیم در اظهارنظرات خود، صعود حریف سنتی به مرحله بعدی را تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: متاسفانه در روزهای گذشته از سوی بعضی اعضای تیم استقلال شاهد انتشار محتواهای توهین‌آمیز نسبت به اعضای تیم پرسپولیس از جمله محمدحسین کنعانی‌زادگان و عیسی آل‌کثیر بودیم که از جنبه حقوقی باید مورد رسیدگی قرار بگیرد؛ به ویژه که این مساله باعث آزردگی اجتماعی شده و فکر نمی‌کنیم هواداران هیچ یک از تیم‌ها، از جمله هواداران پرسپولیس و استقلال چنین رویکردی را از سوی عوامل باشگاه و تیم خود تایید کنند.

وی افزود: باشگاه براساس وظیفه ذاتی خود در دفاع از حقوق باشگاه و عوامل آن، لایحه‌ای را در دست تنظیم دارد که همراه با مستندات تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد شد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در کورس قهرمانی است ولی دلیلی برای گذشتن از حقوق اساسی نیست و هیچ عاملی اجازه نادیده گرفتن حقوق انسانی افراد و شأن و جایگاه اجتماعی باشگاه‌ها به ویژه باشگاهی مثل پرسپولیس را نمی‌دهد. از این جهت بخش حقوقی باشگاه جدای از حق جداگانه‌ای که برای کنعانی‌زادگان و آل‌کثیر در پیگیری حقوقی این موارد در سیستم اخلاقی و انضباطی فوتبال و قضایی کشور قائل است، اقدامات خود را در راستای مسوولیت‌های اجتماعی و حقوقی خود انجام می‌دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه در نود و ششمین شهرآورد پایتخت در ضربات پنالتی از استقلال شکست خورد. پس از این بازی برخی بازیکنان استقلال ویدئوهایی را منتشر کردند که از سوی سرخپوشان توهین تلقی شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس استقلال استقلال باشگاه پرسپولیس پرسپولیس عیسی آل کثیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محمدحسین کنعانی زادگان باشگاه پرسپولیس حقوقی باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران هلدینگ خلیج فارس در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که تا آخر فصل با کادر فنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب می‌کنند و همچنین طلب فصل قبل برخی از اعضای این تیم را هم پرداخت می‌کنند. از این رو استقلالی‌ها طی یک ماه آینده پولدار شده و در شرایط مالی خوبی قرار خواهند گرفت.

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال همچنین در ارتباط با مطالبات این باشگاه هم گزارشی به مدیران هلدینگ داده شد تا حسابرسی‌های لازم در ارتباط با پرداخت این مطالبات انجام شود.

کد خبر 847899 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد