Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

به تازگی پرونده‌های متعددی در خصوص تبانی در کمیته اخلاق مطرح شده است. سه بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان در بازی با ذوب آهن که با نتیجه ۳-۲ به سود تیم اصفهانی پایان یافت متهم به کم کاری شده اند و محمود فکری از کمیته اخلاق خواسته به این پرونده ورود و فیلم بازی در نیمه نخست را بررسی کند.

همچنین یکی از ناظرین لیگ یک تبانی در یکی از بازی‌ها را به کمیته اخلاق گزارش داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این‌ها نتایج بازی‌ها در هفته پایانی لیگ ۲ در گروه ب شبهه برانگیز بوده است و سازمان لیگ برگزاری دیدار پلی آف بین تیم‌های ویستا توربین و شهید قندی یزد را متوقف کرده است. تیم شهید قندی یزد در هفته پایانی و در بازی با سردار بوکان با نتیجه ۱۰-۱ پیروز شد و به بهانه همین پیروزی به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم شاهین بندرعامری و شهرداری ماهشهر به مرحله پلی آف صعود کرد. 

بر اساس ماده ۷۳ آیین نامه انضباطی پرونده‌های تبانی شکل گرفته در پایان مسابقات منجر به تغییر نتیجه مسابقه و تکرار بازی نمی‌شود اما تیمی که متهم به تبانی شود با جرایم مختلفی روبه‌رو می‌شود که یکی از آنها سقوط به دسته پایین تر است. در گذشته تیم شهرداری تبریز بعد از صعود به لیگ برتر به خاطر اتهام تبانی به دسته دوم سقوط داده شد. 

کمیته اخلاق در حال بررسی این پرونده‌هاست و به زودی رای افراد خاطی صادر می‌شود. همان طور که بدان اشاره شد تبانی هر بازیکن یا عضوی از باشگاه اثبات شود ۱۲ ماه از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم و ۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی خواهد شد. 

بیشتر بخوانید: تبانی کار دست لیگ ۲ داد/ برگزاری پلی‌آف در هاله‌ای از ابهام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سازمان لیگ سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران کمیته انضباطی کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!

به گزارش ورزش سه، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم صنعت نفت آبادان و هوادار به مصاف یکدیگر خواهند رفت که تقابل مسعود شجاعی با تیمی که فوتبالش را در آنجا شروع کرده بسیار خاص خواهد بود.

شجاعی در دوران فوتبالی خود مسیر درخشانی داشت و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران، در دوران حرفه‌ای خودش بارها و بارها در مصاحبه‌هایش به نماینده طلایی پوش این شهر اشاره کرده بود و از علاقه‌اش به صنعت نفت گفته اما حالا در شرایط بسیار سختی قرار گرفته است.

هوادار از زمان ورود شجاعی سبکی دلنشین و جذاب را به نمایش گذاشته و اکنون شاگردان شجاعی، به مصاف تیمی خواهند رفت که تمام دغدغه‌اش فرار از منطقه سقوط است. زردپوشان آبادانی در فصل جاری هنوز نتوانسته‌اند به شرایط آرمانی دست یابند و در نتیجه‌گیری به آن چیزی که نیاز است دست نیافته‌اند این تیم در جدول رده بندی خطر سقوط را احساس می‌کند و کسب سه امتیاز این بازی می‌تواند تا حدودی شرایط آنها را در جدول تغییر دهد.

شاگردان مسعود شجاعی با کسب ۲۵ امتیاز جزو تیم‌های میان جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال هستند و برای صعود به رتبه های بالاتر به فکر شکست دادن صنعت‌نفت آبادان خواهند بود این تیم هفته گذشته در خانه مقابل پیکان یک امتیاز گرفت و برابر صنعت‌نفت آبادان نیز برای کسب امتیاز به میدان خواهد آمد.

صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز فقط در انتهای جدول رده بندی قرار دارد و به شدت خطر سقوط را احساس می‌کند برزیلی‌های فوتبال ایران هفته گذشته برابر پرسپولیس در آبادان شکست سنگینی را متحمل شدند تا برای تقابل با هوادار فقط به فکر سه امتیاز و فرار از قعر جدول باشند.

شجاعی پیش از این یک بار دیگر با صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربی رودررو شده بود که در آن بازی به عنوان سرمربی تراکتور متحمل شکست دو بر یک شد و اکنون آبادانی‌ها امیدوار هستند برابر بازیکن سابق خودشان بتوانند حداکثر امتیاز ممکن را کسب کنند و از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

دیگر خبرها

  • عاقبت کار با موبایل هنگام رانندگی (فیلم)
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • عاقبت سبقت گرفتن با سرعت بالا (فیلم)
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند