Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «عباس صوفی» روز یکشنبه در نشست اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری در راستای اجرای برنامه های آموزشی و پیشگیری از اعتیاد، افزود: برگزاری همایش یک روزه سالم سازی محیط های اجتماعی از موادمخدر صنعتی همزمان با روز جهانی مبارزه با موادمخدر از جمله اقدامات شاخص شهرداری همدان در این زمینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: نصب ۲۰۰ عدد پوستر با موضوع پیشگیری از اعتیاد در اتوبوس های شهری، نصب بنر با موضوع نفی اعتیاد در اماکن و میادین پرتردد، پخش تیزرهای پیشگیری از اعتیاد از طریق تلویزیون شهری و برگزاری کارگاه آسیب شناسی و پیشگیری برای والدین دانش آموزان در فرهنگسرا و مساجد نیز از دیگر برنامه های شهرداری برای مقابله با پدیده شوم اعتیاد است.

شهردار همدان گفت: برنامه ریزی برای جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر نیز به صورت جدی در دستور کار شهرداری قرار دارد که دراین زمینه پاکسازی اماکنی از جمله باغ بهشت(روزهای پنجشنبه و جمعه) با حضور تیم های گشتی به صورت مستمر انجام می شود.

صوفی اظهار داشت: گرمخانه شهر همدان آذر سال ۹۵ در نزدیکی باباطاهر راه اندازی شد که هم اینک ۹۰ نفر در این محل حضور دارند و ماهانه چهار هزار پُرس غذا در وعده های شام و صبحانه برای این افراد تهیه و توزیع می شود.

وی افزود: در سه ماهه نخست سالجاری ۴۷ معتاد و متکدی بی خانمان در شهر همدان جمع آوری شدند که ۹۲ درصد آنها مرد هستند.

صوفی اظهار داشت: همکاری با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و با هدف جمع آوری معتادان و کارتن خواب ها برای انتقال انها به مرکز ماده ۱۶، غربالگری افراد حاضر در گرمخانه در زمینه ابتلا به ویروس کرونا نیز به صورت مستمر انجام می شود.

به گفته شهردار همدان، برای بازسازی و تجهیز طبقه نخست گرمخانه شهر همدان سال گذشته ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل منابع شهرداری هزینه شده است.

برچسب‌ها شهرداری همدان همدان مواد مخدر امحا مواد مخدر پیشگیری از اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان همدان مواد مخدر شهرداری همدان همدان مواد مخدر امحا مواد مخدر پیشگیری از اعتیاد پیشگیری از اعتیاد مواد مخدر شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بز رگ مواد مخدر به وسیله ۲ دستگاه سواری در محور مواصلاتی کاشان_قم مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان- قم حاضر و طی عملیاتی ضربتی ۲ دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6090057

دیگر خبرها

  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است