Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، مهرداد حسن زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان  با اشاره به خسارت بارندگی در استان گفت: بعلت بارندگی‌های روز‌های اخیر در هرمزگان، تاکنون ۲۵ میلیارد ریال به زیرساخت‌های استان خسارت وارد شده است.

حسن زاده عمده این خسارت‌ها را در بخش‌های راه، تاسیسات آب و برق عنوان کرد و گفت: نزدیک به ۳۸۰ کیلومتر راه روستایی در استان بویژه در میناب و حاجی آباد و یک دهنه پل در بخش مرکزی سیریک تخریب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید؛

خسارت ۴ میلیارد تومانی سیلاب و تگرگ در هرمزگان/ تلف شدن بیش از ۵۰۰ راس دام

او در خصوص خسارت به تاسیسات آب و برق هم گفت: خسارت‌های وارد شده به تاسیسات برق عمدتاً در میناب و بشاگرد بوده است و تخریب، آب بردگی لوله‌های آب شرب و آبشخورر دام نیز عمدتاً در شهرستان‌های میناب، بشاگرد و حاجی آباد رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از فوت یک مامور شرکت برق بندرعباس خبر داد و افزود: وی در حین انجام ماموریت و رفع قطعی برق در بخش شمیل بندرعباس جان خود را از دست داد.

راه‌های برخی روستا‌ها هم به گفته مهرداد حسن زاده مسدود شده و اکنون به علت طغیان رودخانه کُر راه ارتباطی دشت کوران بخش فین مسدود است.

حسن زاده گفت: راه روستایی گوهران در شهرستان بشاگرد نیز به علت طغیان رودخانه گابریک مسدود است و پس از پس از فروکش کردن آب رودخانه ها، مسیر‌های مسدود شده بازگشایی می‌شوند.

انتهای خبر /ز 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارندگی خسارت جاده ها حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به مددجویان در سال گذشته خبر داد.

حمید باسره امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: در سال گذشته کمک‌هایی در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بیش از سه میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب‌العلاج هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربالگری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

باسره خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ چهار میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • ده‌ها کشته بر اثر سیل در تانزانیا و کنگو
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است