Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@16:59:10 GMT

برگزاری معارفه سرمربی جدید تیم ملی جودو

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۱۴۰۸

برگزاری معارفه سرمربی جدید تیم ملی جودو

سرمربی جدید تیم ملی جودوی ایران معارفه شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون جودو، مراسم معارفه ذکریا امروز در فدراسیون جودو برگزار شد. ذکریا سابقه مربیگری در تیم های ملی جوانان و بزرگسالان را در کارنامه خود دارد.

ذکریا از قهرمانان سابق تیم ملی جودوی ایران است که چندین مدال مسابقات قهرمانی آسیا و جوانان جهان در کارنامه درخشان ورزشی وی دیده می‌شود 

ضمن اینکه بنا به پیشنهاد محسن ذکریا و موافقت مدیر سازمان تیم های ملی، حمید جلالی طحان به عنوان مربی تیم ملی امید معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی در دوران قهرمانی، موفق به کسب دو مدال طلای تورنمنت سوئیس و هندوستان شده است 

لازم به یادآوری است، پیش از این خسرو دلیر به عنوان سرمربی تیم ملی امید بود که با به پایان یافتن قرارداد وی، کادرفنی جدید تیم ملی امید معرفی شدند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذکریا فدراسیون جودو ذکریا فدراسیون جودو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، گئورگی گولسیانی پس از تساوی پرسپولیس برابر سپاهان اظهار کرد:: ما هنوز تیم دوم جدول هستیم. در نهایت یک تیم قهرمان می‌شود. ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم و بازی‌ها ادامه دارد. نمی‌دانم چرا بازی ما را دوست نداشتید. با سپاهانی بازی داشتیم که قهرمانی‌های زیادی به دست آورده و حریف سرسختی است. انتظار بیشتری از تیم ما نداشته باشد. یک امتیاز گرفتیم و هنوز شانس قهرمانی داریم. ناامید نیستیم، به مبارزه ادامه می‌دهیم و باید دید چه اتفاقاتی می‌افتد.

مدافع گرجستانی پرسپولیس در مورد اینکه چرا تیمش برنده نشد و فرصت صدرنشینی را از دست داد، گفت: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است. انتظار از ما کسب پیروزی بود و حس کردید که همه تلاش خود را کردیم تا برنده شویم. باید گل می‌زدیم و می‌بردیم، اما توپ‌های ما وارد دروازه نشد.

گولسیانی در مورد اینکه چه نظری درباره داوری دارد، گفت: داور لحظات زیادی بازی را متوقف کرد و از جریان انداخت. نکته دیگری ندارم تا درباره داور بگویم.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان