Web Analytics Made Easy - Statcounter

برند معروف رالف لورن کار طراحی و تولید لباس رسمی کاروان المپیک ایالات متحده را برعهده داشته است.

تنها 5 روز دیگر به شروع بازی های المپیک توکیو 2020 زمان باقی است. رقابت هایی که قرار بود سال گذشته برگزار شود ولی به دلیل پاندمی کرونا به تعویق افتاد. تا چندی پیش بیم این وجود داشت که بازهم شرایط برگزاری بازی ها وجود نداشته باشد اما در نهایت تصمیم بر این شد که المپیک بدون حضور تماشاگران به انجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

200 کشور و 10500 ورزشکار در توکیو به مدت دو هفته رقابت خواهند کرد و آمریکا و چین مثل همیشه شانس های اول کسب رتبه اول در رده بندی مدال ها خواهند بود.

هر کشور از لباس رسمی مراسم افتتاحیه و اختنامیه خود رونمایی کرده و در کشور آمریکا نیز برند معروف "رالف لورن" کار طراحی و تولید پیراهن افتتاحیه و اختتامیه کاروان ایالات متحده را برعهده داشته است و مثل همیشه توانسته کار خود را به بهترین شکل انجام دهد.

دیوید لورن رئیس کمپانی در مصاحبه ای اعلام کرد که این لباس های ویژه، سال گذشته طراحی شده بود.

کمپانی ابتدا بیم این را داشت که به دلیل برگزار نشدن المپیک فروش این لباس با استقبال مواجه نشود ولی حالا خوشحال هستند که با برگزاری بازی ها هرچند یک سال دیرتر، استقبال بیشتر نیز شده است:« پس از تعویق بازی ها می ترسیدیم که چطور باید این محصولات را به فروش برسانیم و آیا اصلا مردم از آن استقبال خواهند کرد؟

ژاکت سفید رنگ با کلاه آبی و نقش پرچم آمریکا روی بازوی چپ به ترکیبی جذاب برای لباس کاروان ایالات متحده در مراسم افتتاحیه تبدیل شده است. نشان المپیک سمت راست سینه و نشان برند رالف لورن نیز روی سینه چپ به چشم می خورد.

لورن در ادامه می گوید:« ما فرصتی برای تجدید نظر در مورد طراحی لباس نداشتیم(پس از به تعویق اتفادن بازی ها). هدف ایجاد پایدارترین لباس برای ورزشکاران بود. برای اینکه ورزشکاران در صحنه ای جهانی، مانند سفرا به نظر برسند. تولید محصولاتی که ظاهری تازه، مدرن و تمیز داشته باشند و در توکیوی گرم و مرطوب، به آنها شفافیت، سبکی و پاکیزگی ببخشد.»

کیتی لکی برنده 5 طلای شنای المپیک که در ریو 2016 نیز حضور داشت، در مراسم رونمایی از این لباس ویژه حاضر بود و معتقد است بهترین لباس های ممکن از سوی رالف لورن طراحی شده است:« واقعا پوشیدن چنین لباسی باعث افتخار است و به بهترین شکل طراحی شده است. با به تن کردن این لباس به شما حس واقعی حضور در المپیک دست می دهد. حداقل من اینطور فکر می کنم.»

از دیگر محصولات رالف لورن برای کاروان المپیک آمریکا می توان به پولوشرت های سفید و سرمه ای اشاره کرد.

لوگوی برند در سمت چپ سینه روی پیراهن های سفید بخ چشم می خورد و روی پیراهن های سرمه ای نیز کلمه USA در قسمت وسط کار شده و لوگوی برند در سمت چپ دیده می شود. نشان المپیک و پرچم آمریکا نیز در سمت راست کار شده است./ ورزش سه

بیشتر بخوانید:

بازتاب منفی مانتوی آبی و کت و شلوار پلوخوری!+ تصویر

کاروان المپیک ایتالیا با لباس های طراح معروف مد

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رالف لورن بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به نقل از ورزش سه دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901146

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد