Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عصر امروز (یکشنبه 27 تیر) از مرکز دیسپاچینگ ملی و مرکز راهبری و پایش صنعت برق بازدید کرده و از آخرین روند تولید و مصرف برق کشور مطلع شدند.

در همین راستا، مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: اعضای کمیسیون انرژی مجلس طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از مرکز دیسباچینگ ملی و مرکز راهبری و پایش صنعت برق بازدید کردند و به همین دلیل جلسه کمیسیون انرژی در محل مجلس شورای اسلامی برگزار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این بازدید رضا اردکانیان وزیر نیرو و حائری معاون امور برق وزیر نیرو و متولی‌زاده مدیرعامل شرکت توانیر حضور داشتند که گزارشات خود را درباره اقداماتی که در حال انجام است و طبق آن در حال مدیریت تولید و مصرف برق هستند به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: نمایندگان مجلس در این بازدید در جریان آخرین روند فعالیت‌های این مراکز و چگونگی انتقال برق قرار گرفتند.

نخعی خاطرنشان کرد: اردکانیان و تعدادی از مدیران وزارت نیرو از پیگیری‌های فنی و تخصصی کمیسیون انرژی و همچنین طرحی که در راستای حمایت از صنعت برق کشور امروز (یکشنبه 27 تیر) اعلام وصول شد و گزارشی که کمیسیون انرژی درباره دلایل خاموشی برق در صحن علنی قرائت شد، تشکر و عنوان کردند طرح «توسعه و مانع‌زدایی از صنعت برق» راهکار بسیار مهمی برای  رفع موانع توسعه برق و افزایش تولید برق محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیسیون انرژی مجلس مرکز دیسپاچینگ ملی مرکز پایش و راهبری برق کمیسیون انرژی مجلس اعضای کمیسیون صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مالیات یا کمیسیون دولت از سفته بازی
  • جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی