Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یداله بوعلی در دیدار با بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با بیان اینکه تاکنون با تمام توان از تیم فجر شهید سپاسی حمایت کرده و سعی کرده‌ایم نیازمندی‌های این تیم را برطرف کنیم، گفت: خوشبختانه هیچ‌گونه حاشیه‌ای در تیم نداریم و بازیکنان و کادر فنی همدل و یک صدا آماده حضور در آخرین و حساس‌ترین بازی این تیم در فصل جاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه آرزو و هدف مهم ما شاد شدن دل هواداران فوتبال فارس و افتخارآفرینی تیم فجر برای این استان است، گفت: مردم فارس و شیراز به فوتبال و تیم فجر شهید سپاسی علاقمند هستند و حضور فارس در لیگ برتر آرزوی جوانان و هواداران فوتبال در این استان است.

فرمانده سپاه فجر خطاب به بازیکنان تیم فجر با بیان اینکه در این بازی حساس با اراده پولادین به میدان وارد شوید، گفت: هر چه از دستمان برآمده برای رفع نیازمندی‌های این تیم انجام داده‌ایم و امیدواریم در بازی آخر نیز به نتیجه و هدفمان که صعود به لیگ برتر است دست پیدا کنیم.

سردار بوعلی خاطرنشان کرد: از استاندار فارس، مسئولان استان، مدیران صنایع و کارخانجات، هواداران و تمام افرادی که از تیم فجر شهید سپاسی حمایت کرده‌اند تشکر می‌کنیم.

کد خبر 5260845

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز یدالله بوعلی فوتبال ویروس کرونا کرمانشاه واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر ایلام گرگان شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه سیلاب اردبیل حجاب و عفاف قوه قضاییه شورای نگهبان فجر شهید سپاسی تیم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باید رو در روی هم قرار گیرند که ۳ امتیاز این بازی به هر دو تیم برای بهبود شرایط خود در جدول رده بندی کمک خواهد کرد. این بازی به میزبانی تیم نساجی و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

در حالی که گفته می‌شد مدیران باشگاه نساجی قصد دارند تا ظرفیت بیشتری را به هواداران تیم پرسپولیس در این بازی اختصاص دهند اما این موضوع صحت ندارد و مطابق قانون ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه شهید وطنی در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب حدود ۶۰۰ هوادار پرسپولیسی می‌توانند با خرید بلیت، بازی تیم خود را برابر نساجی از نزدیک تماشا کنند. قرار است بلیت فروشی اینترنتی این دیدار از فردا یکشنبه ۱۶ اردیبشهت آغاز شود.

تیم‌های نساجی و پرسپولیس روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و از ساعت ۱۸:۱۵ رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6096281

دیگر خبرها

  • عارف غلامی و عجیب‌ترین اولتراهای فوتبال!
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است