Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی روز یکشنبه  در گفت و گو با ایرنا گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی باید از سنین پایین در فرد نهادینه شود تا باعث افزایش سرانه مطالعه شود.

حمید زارعی بیان کرد: اجرای طرح باشگاه های کتابخوانی یک برنامه تاثیرگذار فرهنگی در جامعه است که کودکان و نوجوانان را بیشتر به مطالعه تشویق کرده و موجب افزایش سرانه مطالعه بین این قشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به شیوع ویروس کرونا بیش از ۸۰ درصد فعالیت های باشگاه ها در دوره پنجم این طرح از طریق فضای مجازی بود که با استقبال ۹۲ درصدی اعضا همراه شد.

زارعی اظهارداشت: گسترش فرهنگ  کتاب خوانی، ارتقا سطح مطالعه در بین کودکان و نوجوانان و ایجاد رقابت سالم در حوزه کتاب بین باشگاه ها با اجرای برنامه های متنوع از اهداف برگزاری جام باشگاه ها بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: هیات داوران پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی شهرستان دشتی متشکل از  غلامرضا قربانی مقدم، ابوذر بهرامی، ناهید جمشیدنیا، سیده سولماز موسوی، حمید ذاکری و حسین ریشهری نژاد  فعالیت یک ساله باشگاه های کتابخوانی را مورد بررسی قرار دادند و رای خود را به شرح زیر اعلام کردند.

 براساس رای هیات داوران یار مهربان به تسهیل گری اسماخواجه زاده از خورموج، سردار دل ها به تسهیل گری نوش آفرین مظفری از روستای محمدآباد و باشگاه کُنار به تسهیل گری معصومه وحیدی راد از کاکی بعنوان باشگاههای برتر معرفی شدند.

همچنین رتبه اول فاطمه زهرا توژی و مائده توژی از باشگاه سردار دل ها، رتبه دوم امیر علی پولادی از باشگاه یار مهربان، رتبه سوم امیر احمد دشتیانی از باشگاه یار مهربان بعنوان فیلم های برتر و 

شایسته تقدیر آریا و آناهیتا فقیه احمدانی از باشگاه یار مهربان معرفی شدند.

برگزیدگان بخش نامه به نویسنده: رتبه اول آزیتا رضایی از سردار دلها، رتبه دوم فاطمه زهرا گرامی از سردار دلها، رتبه سوم مشترک نرجس افراسیابی از باشگاه کُنار و امیر عباس دشتی از باشگاه یار مهربان. 

بخش کتاب های برتر به انتخاب کودکان: رتبه اول ازدواج با خورشید نوشته احمد اکبرپور، رتبه دوم داستان های قورت دادنی نوشته اسکار مندل، رتبه سوم اژدهای گل آفتاب گردان نوشته محمدرضا یوسفی.

بخش مدرسه و مدیر برتر: زینب حیدری پور مدیر دبستان قلم یک.

نفرات برگزیده مسابقه "عکس حضور" در دشتی معرفی شدند

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی استان بوشهر گفت: با اعلام نظر هیات داوران نفرات برگزیده مسابقه "عکس حضور" معرفی شدند.

 زارعی رافزود: فراخوان مسابقه "عکس حضور" در دو بخش حرفه‌ای و عمومی ویژه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا منتشر شد.

وی بیان کرد: این مسابقه با هدف مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، شناسایی ظرفیت‌های جوان و نوجوان شهرستان در حوزه عکاسی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار شد.

این مقام مسوول گفت: ۲۹۳ اثر از ۲۰۸ نفر به دبیرخانه مسابقه ارسال شد که ۱۴۹ عکس در بخش حرفه ای و ۱۴۴ اثر نیز در بخش عمومی است.

زارعی افزود: علیرضا قاسمی، رضا رمضانی و سیده سولماز موسوی در بخش حرفه ای و علیرضا جلالی، رقیه صدریان فرد و صفیه عزیزنژاد نفرات برگزیده بخش عمومی مسابقه هستند.

وی اضافه کرد: سید کریم موسوی، صادق زنده بودی و حمید ذاکری داوران مسابقه بودند.

زارعی عنوان کرد: در صورت فراهم بودن برنامه و شرایط عادی از این شش نفر با اهدا لوح سپاس و هدایا تقدیر خواهد شد.

برچسب‌ها بوشهر ایرنا شهرستان دشتی کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ایرنا شهرستان دشتی بوشهر ایرنا شهرستان دشتی کتاب باشگاه یار مهربان باشگاه های کتاب کتاب خوانی معرفی شدند باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو| نوحه‌خوانی مداح عراقی برای عملیات «وعده صادق»

ویدئو| نوحه‌خوانی مداح عراقی برای عملیات «وعده صادق»

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • ویدئو| نوحه‌خوانی مداح عراقی برای عملیات «وعده صادق»
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • غصب کردن لانه سنجاب دشتی توسط جغدها + فیلم