Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@19:58:17 GMT

رونالدو به شایعه جدایی‌اش از یووه دامن زد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۱۶۹۷

رونالدو به شایعه جدایی‌اش از یووه دامن زد

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس با انتشار یک پیام در صفحه شخصی خود به شایعه جدایی‌اش از این تیم دامن زد.

به گزارش مشرق، در حالی که اعلام شده بود؛ کریستیانو رونالدو به کادر فنی باشگاه یوونتوس اعلام کرده که تا یک هفته دیگر در تمرینات پیش فصل این تیم شرکت می‌کند، اکنون او پیامی منتشر کرده که ماندنش در کنار بانوی پیر را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو که به خاطر حضور در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، هنوز در تعطیلات تابستانی به سر می‌برد در پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته است:«روز تصمیم‌گیری».

این پیام ممکن است به تردید ستاره ۳۶ ساله یوونتوسی‌ها برای ماندن در این تیم یا قبول پیشنهادهای دیگری اشاره داشته باشد.

طبق گزارش نشریه کوریره دلواسپورت؛ این احتمال وجود دارد که رونالدو در فاصله یک سال مانده به پایان قراردادش با یوونتوس، این تیم را به مقصد پاری‌سن‌ژرمن ترک کند تا بازی در یکی دیگر از لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا را هم تجربه کند.

طبق گزارش کوریره؛ با توجه به نیاز یوونتوس به خرید یک مهاجم نوک ممکن است که این باشگاه پیشننهاد معاوضه رونالدو با مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی PSG را قبول کند، البته رخ دادن این اتفاق به دو عامل بستگی دارد.

نخست انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید و دوم موافقت رونالدو چرا که بعید به نظر می‌رسد ایکاردی با این جابجایی مشکلی داشته باشد. ایکاردی پیش از رفتنش به پاریس هم نسبت به بازی در یووه ابراز تمایل کرده بود اما اینتر مانع از رخ ادن این جابجایی شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان پاری سن ژرمن یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان