Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:13:26 GMT

۹۰ میلیمتر باران در شهرستان دیر ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۱۹۰۳

۹۰ میلیمتر باران در شهرستان دیر ثبت شد

فرج الله شکوهی پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در دومین روز فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر روستای محمود احمدی شهرستان تنگستان، بردستان شهرستان دیر، دوراهک، اهرم، طلحه و بردخون دیر  با ۸۳، ۶۰، ۳۱، ۲۰، ۱۵ و ۱۰ میلیمتر به ترتیب شاهد بیشترین میزان بارش بودند.

وی بیان کرد: پیش بینی شده فعالیت این سامانه بارشی در استان بوشهر تا فردا دوشنبه همراه با وزش تندباد و رعد و برق تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکوهی پور ادامه داد: با فعالیت این سامانه در برخی از مناطق مستعد (محل تشکیل ابرهای ضخیم) بارش تگرگ دور از انتظار نخواهد بود.

وی گفت: باتوجه به فعالیت این سیستم ناپایدار جوی کشاورزان باید برای حفاظت از مزارع خود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته در استان بوشهر آغاز شده که در روز نخست عسلویه با ۸.۵ میلیمتر شاهد بیشترین میزان بارش بود.

در مناطقی از دیر، عسلویه، کنگان، دشتی و ارتفاعات دشتستان و حتی تنگستان بارش‌های رگباری بوده، اما بارندگی خارج از نقاط ایستگاهی رخ داده و میزان آن به ثبت نرسیده است.

برچسب‌ها عسلویه خلیج فارس سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عسلویه خلیج فارس سازمان هواشناسی عسلویه خلیج فارس سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در شهرستان های جنوبی استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، اردلان محمدپور افزود: این سامانه بارشی که از روز قبل وارد منطقه شده بود، از امروز تقویت شده و با خود افزایش ابر، رگبار باران بهار و رعد و برق را به همراه دارد و فعالیت آن تا روز شنبه هفته آینده تداوم دارد.

او اضافه کرد: با توجه رگباری بودن بارش ها در برخی مناطق احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و آبگرفتگی معابر نیز وجود دارد و دستگاه های ستاد بحران باید در آمادگی کامل باشند.

رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: با فعالیت این سامانه بارشی در منطقه دمای هوای چهار تا پنج درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا کرده و در برخی مناطق احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد.

 

 

دیگر خبرها

  • بارندگی در خوزستان از ۱۱۰ میلی‌متر گذشت/ کدام شهر رکورددار شد؟
  • دزفول رکوردار بیشترین میزان بارندگی در خوزستان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در ایلام
  • فراشبند همچنان صدر نشین ثبت بارش های بهاری
  • تقویت فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در شهرستان های جنوبی استان
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • فراشبند با ۳۷ میلی متر باران، رکورد دار بارش‌ها
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش در استان یزد
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال