Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@16:47:10 GMT

یک باخت در 48 سال برای پرسپولیس برابر ماشین سازی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۲۱۸۵

در 48 سال اخیر پرسپولیس فقط یک بار به ماشین سازی باخته است

به گزارش طرفداری، در تاریخچه بازی های پرسپولیس و ماشین سازی تبریز، 24 بازی برگزار شده و در این 24 بازی پرسپولیس 16 برد، 7 مساوی و یک شکست را به دست آورده است.

اولین بازی پرسپولیس و ماشین سازی در لیگ تخت جمشید برگزار و پرسپولیس برابر حریف خود 3-1 برنده شد، در مدت 48 سال گذشته ماشین سازی تنها یک بار در تیر ماه سال 1376 برابر پرسپولیس برنده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار تیر ماه سال 1376 پرسپولیس در حالی که برای آخرین بار فرشاد پیوس را در میدان داشت (پیوس یک هفته بعد از فوتبال خداحافظی کرد) به تیم ماشین سازی 2-1 باخت، به جز این بازی، پرسپولیس دیگر هرگز به ماشین سازان نباخته است.

ماشین سازی قدیمی ترین تیم تبریز است و بین تیم های معروف این باشگاه اولین تیمی بود که در سال 49 رسما متولد شد، هر چند آغاز به کار غیر رسمی این تیم از سال 1347 بوده است.

ماشین سازی در سال 52 در لیگ اول تخت جمشید حضور یافت اما سپس به دسته دوم سقوط کرد و تنها در سال 55 بود که موفق شد به لیگ فوتبال کشور برگردد.

در تاریخ فوتبال ماشین سازی تبریز مردانی مثل مجید تشرفی، یونس باهنر، مرحوم کاظم سید علیخانی، حامد لک و محمدحسین کنعانی زادگان یاران مشترک بین 2 تیم بوده اند.

ماشین سازی ابتدا پیراهن قرمز بر تن داشت اما پیراهن خود را بعدها به آبی، زرد و سبز تغییر داد.

اخبار داغ 

فیلم منشوری سارا و نیکا با پسر فامیل! / باز هم حاشیه + عکس ها علی دایی مقابل دوربین طرفداری: بکن باوئر از حضور ایرانیان در کیف تعجب کرد؛ پرسید اینها دوستانت هستند؟ برترین های قرن با علی دایی: بدون علی کریمی، کریم باقری، خداداد و ... نمی‌‌توانستم کاری کنم حمله سپهر حیدری به ارسلان مطهری سایه بلند راموس؛ پیراهن کاپیتان بیش از حد سنگین است واکنش فن دایک به مخالفت با حضور فن خال در تیم ملی هلند: شرم بر نویسنده میرور!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در مرحله یک هشتم جام حذفی برابر آلومینیوم در اراک مصاف خواهد داد.

در این بازی سرخپوشان علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی را در اختیار نخواهند داشت. هافبک تکنیکی پرسپوليس پیش از اعزام این تیم به اراک، به دلیل سرماخوردگی از سفر بازماند.

سعید صادقی به دلیل ابتلا به ویروس شدید سرماخوردگی و تب و لرز، از اردوی سرخپوشان خارج شد تا سومین غایب تیمش در این بازی حساس لقب گیرد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!