Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا دکتر فرهاد سلطانی روز یکشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در حال حاضر  از ۷۰۶ تخت عادی که برای بیماران کرونایی داریم ۴۲۰ تخت پُر بوده و حدود ۲۹۰ تخت خالی داریم که اگر وارد موج جدید بیماری شویم، می توانیم پذیرش بیمار داشته باشیم.

وی افزود: همچنین ۲۵۵ تخت ویژه بیمارستانی برای بیماران کرونایی در نظر گرفتیم که در حال حاضر ۱۷۸ تخت از این رقم اشغال است و ۷۷ تخت خالی برای پاسخگویی به نیاز بیماران دراختیار داریم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از تعداد بیماران بدحالی که در بیمارستان ها بستری می باشند، ۲۸ نفر اینتوبه ای بوده و به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند.

وی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه مورد فوتی در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز داشیم افزود: از مردم تقاضا داریم با عمل به دستورالعمل‌های بهداشتی از انتشار بیماری جلوگیری کنند.

سلطانی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: اکنون بهترین راهکار پیشگیری، رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات است.

وی در خصوص وضعیت سیستم های سرمایشی بیمارستان طالقانی اهواز گفت: طبق گزارش دفتر فنی دانشگاه، چیلرهای بیمارستان در این گرمای شدید توان لازم را نداشته و پاسخگو نیستند لذا در این راستا ۱۰ عدد کولر بزرگ خریداری شده که تعدادی را نصب و مابقی آنها امروز و فردا نصب می شوند تا این مشکل برطرف شود.

در حال حاضر یک شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۶ شهرستان نارنجی و ۱۰ شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان اهواز واکسن کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان اهواز ویروس کرونا خوزستان اهواز واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب

به گزارش “ورزش سه”، فولاد خوزستان که در فصل جاری لیگ برتر شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکرده حالا برای قطعی کردن بقای خود در مسابقات تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

در این راستا هواداران فولاد هم به حمایت حداکثری از تیم خود در هفته‌های پایانی می‌پردازند. در فاصله کوتاه تا دیدار فولاد و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هواداران تیم پرافتخار اهوازی با ایجاد کمپین‌های پر تعداد به حمایت از فولاد خوزستان پرداختند.

هواداران فولاد برای پر کردن صندلی‌های ورزشگاه مدرن خود در اهواز در فضای مجازی قول و قرار گذاشتند. فولادی‌ها که این فصل استقبال چندان زیادی از بازی‌های خانگی خود نکرد‌ه‌اند، حالا قصد دارند در روز دوشنبه با حمایت حداکثری از تیم خود در فولاد آرنا زمینه را برای موفقیت مقابل تیم قدرتمند تراکتور فراهم آورند.

صفحات هواداری فولاد در فضای مجازی طی یکی دو روز گذشته پر از فراخوان‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به بازی با تراکتور است. اتفاقی که به نظر می‌رسد باعث شود تا بعد از مدت‌ها شاهد ایجاد جوی خوب در فولاد آرنا باشیم.

باشگاه فولاد خوزستان هم برای جابه‌جایی هواداران در روز دوشنبه برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است. قرار دادن اتوبوس‌های پرتعداد در نقاط مختلف استان خوزستان برای انتقال هواداران از جمله این برنامه‌هاست. فولادی‌ها همچنین در سطح شهر اهواز نیز تبلیغاتی را برای حضور هواداران انجام دادند.

دیدار فولاد و تراکتور ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود؛ مسابقه‌ای که احتمالاً با حضور حداکثری هواداران در حال و هوای خاصی در اهواز برگزار شود.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز