Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: المپیک میدان غیرقابل پیش بینی است اما امیدواریم سابریستها دست پر برگردند.

 

به گزارش برنا؛ انوش جهانی، نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی درباره آخرین وضعیت تیم ملی شمشیربازی قبل از المپیک توکیو عنوان کرد: در روزهای آخر قبل اعزام به توکیو، تیم ملی شمشیربازی تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشت و آخرین اردوی تیم ملی به مدت ۱۰ روز در تفلیس گرجستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار داریم آن ها در این دوره از مسابقات مزد زحمات خود را بگیرند.

جهانی گفت: هفته پیش قدردانی های مالی از زحمات اعضای تیم ملی انجام شد اعضای تیم ملی با انگیزه بیشتری راهی مسابقات شوند. امیدوار هستیم از نظر تیمی و انفرادی نتایج خوبی مانند کسب مدال در رقابت های المپیک پیش بیاید‌. با این حال در مسابقات ورزشی هیچ نتیجه ای را نمی توان پیش بینی کرد و به وضعیت تیم‌ها بستگی دارد.

او عنوان کرد: همه تیم های دنیا تمام توان خود را می گذارند تا بتوانند مدال کسب کنند ولی هیچ پیش بینی ای در خصوص مسابقات المپیک نمی توان انجام داد. حتی در آخرین مصاحبه ای که ایتالیایی ها انجام دادند، بازی با ایران را سخت توصیف کردند؛ چون شرایط از همه نظر تفاوت زیادی با مسابقات عادی دارد، ما هم در توکیو نیستیم و نمی توانیم شرایط را بسنجیم.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس فدراسیون المپیک تیم ملی اردوی تیم ملی گرجستان رقابت مصاحبه بازی ایران المپیک ایتالیا رئیس فدراسیون توکیو شمشیربازی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک