Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:51:13 GMT

معاون استاندار تهران گرانی قیمت نان را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۲۲۸۵

معاون استاندار تهران گرانی قیمت نان را تایید کرد

حشمت الله عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در دومین جلسه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان تهران قیمت مصوب انواع نان با گندم یارانه‌ای تعیین شد.

وی با بیان اینکه قیمت ها مصوب بوده و با هرگونه گران فروشی و تخلفاتی از قبیل کم فروشی برخورد خواهد شد.

بر اساس این گزارش، قیمت انواع آرد یارانه‌ای نوع یک با گندم ۶۶۵ تومان در نظر گرفته شده و قیمت نان بربری با وزن چانه ۶۰۰ گرم هزار و ۸۰۰ تومان، تافتون سنتی با وزن چانه ۲۵۰ گرم ۹۰۰ تومان، تافتون گردان (ماشینی جدید) با وزن چانه ۲۲۰ گرم ۷۰۰ تومان، لواش و تافتون گردان (ماشینی) با وزن چانه ۱۶۰ گرم ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قیمت نان تافتون خراسانی با وزن چانه ۳۰۰ گرم هزار تومان، لواش اتوماتیک هر کیلوگرم پنج هزار تومان، قیمت انواع نان یارانه‌ای نوع ۲ با گندم ۹۰۰ تومانی و قیمت انواع نان یارانه ای نوع ٢، بربری با وزن چانه ۶۰۰ گرم، ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، تافتون سنتی با وزن چانه ۲۵۰ گرم هزار و ۲۰۰ تومان، تافتون گردان (ماشینی جدید) با وزن چانه ۲۲۰ گرم هزار تومان تعیین شده است.

بر اساس اعلام اتاق اصناف تهران همچنین نان لواش و تافتون گردان (ماشینی) با وزن چانه ۱۶۰ گرم ۶۵۰ تومان، سنگک با وزن چانه ۶۵۰ گرم سه هزار تومان، تافتون خراسانی با وزن چانه ۲۰۰ گرم هزار و ۵۰۰ تومان، لواش اتوماتیک هر کیلوگرم شش هزار تومان در نظر گرفته شده است.

اظهارات معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در حالی انجام می شود، که پیش از این یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار مهر از هرگونه دخالت استانداری در گران شدن قیمت نان اظهار بی اطلاعی کرده بود.

کد خبر 5260920

منبع: مهر

کلیدواژه: حشمت الله عسگری استانداری تهران قیمت نان ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا ایلام گرگان شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه سیلاب اردبیل حجاب و عفاف قوه قضاییه شورای نگهبان تافتون گردان وزن چانه هزار تومان یارانه ای گرم هزار قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، در روز‌های پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برند‌های لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

دیگر خبرها

  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه