Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@05:34:35 GMT

برق برخی مناطق آبادان در اوج گرما قطع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۲۴۴۳

برق برخی مناطق آبادان در اوج گرما قطع شد

به گزارش ایرنا کوی ذوالفقاری از جمله مناطق محروم آبادان با برخورداری از وضعیت برق ناپایدار نسبت به سایر نقاط این شهر در روزهای اخیر با مشکل قطع برق در ساعات اوج گرما مواجه بوده است. قطع برق در مناطق امیرکبیر و احمدآباد آبادان نیز مشکل ساز شده و ساکنان این مناطق رفع مشکل قطعی برق را در تابستان داغ منطقه خواستار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک شهروند ساکن کوی ذوالفقاری آبادان گفت: در چند روز اخیر بارها و در ساعت‌های مختلف برق این منطقه قطع شد. 

خلیل طمیر اظهار داشت: قطع برق همچنین موجب قطع آب مجتمع های مسکونی می شود چرا که پمپ های آب واحدهای آپارتمانی با برق کار می کنند. 

وی افزود: اعلام زمان قطع برق موجب می شود مردم اطلاع داشته باشند و برنامه زندگی خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که در آن ساعت حداقل در منزل نمانند تا کمتر به خاطر گرمای هوا کلافه و عصبی شوند.

یکی دیگر از شهروندان آبادانی ساکن احمدآباد گفت: در شرایط گرمای طاقت فرسا با کاهش ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی می توان با کاهش مصرف جلوی قطع برق مناطق مسکونی آبادان را گرفت.

سیدعلی موسوی افزود:در چند روز اخیر در گرم‌ترین ساعات روز با قطع برق مواجه بوده‌ایم و قطعی چند باره برق باعث آسیب به وسایل برقی شده است.

رییس اداره توزیع برق آبادان در خصوص مشکل قطع برق مناطقی از این شهر گفت: ایستگاه برق کوی ذوالفقاری آبادان به دلیل بار اضافی و شدت گرما دچار مشکل شد و این مشکل باعث قطعی چند باره برق در این منطقه گردید.

حسام ثابتی اظهار داشت: تابلو برق این ایستگاه به علت شدت گرما از مدار خارج شد که با تلاش کارکنان اداره برق منطقه‌ای این مشکل رفع و برق وارد مدار شد.

وی افزایش استفاده از وسایل سرمایشی را از جمله دلایل بالا رفتن بار مصرف برق در آبادان بیان کرد و گفت: در برخی منازل شهروندان از ۲ تا سه دستگاه کولر گازی استفاده می‌کنند و این موجب افزایش مصرف برق شده و بار اضافی به ایستگاه‌های برق وارد می کند.

ثابتی با بیان اینکه همه باید در مصرف برق صرفه‌جویی کنیم گفت:  اگر ۱۰ درصد در مصرف برق صرفه‌جویی شود قطعا تابستانی بدون قطعی برق خواهیم داشت. 

آبادان ۱۰۰ هزار مشترک برق دارد.

برچسب‌ها انرژی برق مصرف بهینه برق خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق مصرف بهینه برق خوزستان انرژی برق مصرف بهینه برق خوزستان آبادان مصرف برق قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان صفر

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل:

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران صفر

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل:

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حوزه انتخابیه آبادان
  • تقویت سامانه بارشی در خوزستان
  • ماجرای قطعی آب از زبان ساکنان شهرک ۲۳ شهر پرندک
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • اطلاعیه قطعی گاز در کرج
  • دیدنی های امروز؛ از موج گرما در شرق و جنوب آسیا تا وضعیت رفح
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است