Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@00:14:54 GMT

حضور عارف غلامی در تمرین استقلال (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۲۵۲۳

مدافع استقلال که در شهرآورد پایتخت دچار پارگی رباط صلیبی شد، در تمرین آبی پوشان حضور پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال موفق شد شهرآورد حساس جام حذفی را از پرسپولیس ببرد ولی حادثه ای در این بازی رخ داد که کام هواداران آبی پوشان را تلخ کرد. عارف غلامی مدافع جوان استقلال که در هفته های اخیر عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته بود، در دقایق ابتدایی نیمه دوم در یک برخورد با امید عالیشاه، روی زمین افتاد و قادر به ادامه بازی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان دیدار سرخابی های پایتخت مشخص شد که غلامی دچار پارگی رباط صلیبی شده و بدین ترتیب این فصل و نیم فصل لیگ بعد نیز برای این بازیکن از دست رفت. 


فرهاد مجیدی در تمرین روز گذشته استقلالی ها، به صورت یک مکالمه تصویری با مدافع تیمش به صحبت پرداخت و ضمن روحیه دادن به شاگردش و آرزوی سلامتی برای او، ابراز امیدواری کرد تا غلامی زودتر از موعد بتواند به میادین بازگردد.


اما تمرین امروز آبی پوشان امروز در مجموعه تمرین انقلاب در حالی برگزار شد که غلامی خودش را به هم تیمی هایش رساند. مدافع مصدوم استقلال با عصا و در میان استقبال شدید هم تیمی هایش و همچنین هوادارانی که برای تشویق استقلالی ها در محل تمرین حضور پیدا کرده بودند مواجه شد.

 

 

 


غلامی که بابت پیروزی تیمش در دربی خوشحال بود، نظاره گرد کار سایر بازیکنان استقلال بود. هم تیمی های این بازیکن نیز با دلداری دادن به غلامی، برای او آرزوی سلامتی کردند.

استقلال تهران عارف غلامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران عارف غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران استقلال، ظرفیت محل تمرین را پر کردند

به گزارش "ورزش سه"، یک روز پس از برکناری رسمی علی خطیر، باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، از برگزاری تمرین امروز آبی پوشان با حضور هواداران خبر داد تا پس از مدت ها، طرفداران این تیم بتوانند بدون مشکل راهی کمپ مرحوم حجازی شوند.

جواد نکونام پیش از این و در دوره مدیریت علی خطیر اعلام کرده بود که چند باری این درخواست را داشته است تا تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار شود که این اتفاق رخ نداده است.

اما با تغییرات مدیریتی و حضور فرشید سمیعی در پست سرپرستی مدیرعاملی باشگاه استقلال، آبی ها تصمیم گرفتند تا درهای کمپ مرحوم حجازی را برای تمرین امروز، به روی هواداران باز کنند.

نکته جالب اینکه پیش از آغاز رسمی تمرین استقلال، تعداد زیادی از هواداران روی سکوهای کمپ مرحوم حجازی مستقر شده و به شدت به تشویق نکونام و بازیکنان پرداختند به نحوی که جای خالی در محل تمرین آبی ها دیده نمی شود.

دیگر خبرها

  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • عارف غلامی در یک‌قدمی سهمیه اروپایی
  • عارف غلامی در یک قدمی سهمیه اروپایی
  • پیک‌نیک خانواده سیلوا در تمرین استقلال (عکس)
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • عارف غلامی به بازی حساس رسید
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • حضور آتیلا حجازی در تمرین امروز استقلال / فیلم
  • هواداران استقلال، ظرفیت محل تمرین را پر کردند