Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون شوراها مجلس با اشاره به بازدید جمعی از اعضای این کمیسیون از مجموعه پلیس فتا گفت: طبق گزارشی بیان شده از سوی مسئولان فتا، جرائم مالی و کلاهبرداری اینترنتی در سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل کاهش ۲۳ درصد داشته است. - اخبار سیاسی -

روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی  در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بازدید امروز جمعی از اعضای کمیسیون متبوعش از مجموعه پلیس فتا گفت: در جریان بازدیدی که جمعی از اعضای کمیسیون امور داخلی و شوراها از مجموعه پلیس فتا داشتند، میزان اشرافیت پلیس فتا در فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین گزارشی درباره کاهش 23 درصدی میزان جرائم مالی و کلاهبرداری اینترنتی در سال 99 نسبت به مدت مشابه سال قبل آن ارائه شد که بر اساس این گزارش یکی از دلایل اصلی این کاهش جرائم  فعال شدن رمزهای یکبار مصرفی برای خریدهای اینترنتی بوده است.همچنین یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس فتا آموزش مستمر صنوف و کسب و کارها برای مصون ماندن از خطرات حوزه سایبری بوده است. 

نجابت گفت: محور بعدی که در این بازدید مورد نظر قرار گرفت،  انتظار پلیس فتا از مجلس برای پر کردن خلاهای قانونی برای متخلفان در عرصه فضای مجازی بود که  انتظار  دوستان این بود که مجلس با تصویب قوانین مورد نیاز، در بازدهی هرچه بیشتر پلیس فتا کمک کار این مجموعه باشد. افزون بر این موارد گزارشی از تلاش پلیس فتا در خصوص آموزش خانواده ها و آموزش عمومی ارائه شد و در نهایت ضمن بازدیدی که از این مجموعه صورت گرفت،  توان فنی پلیس فتا برای کشف جرم در بستر فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون سیاست داخلی پلیس کمیسیون سیاست داخلی پلیس پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان افزود: در راستای رایزنی های مستمر با خیران و نیکوکاران برای کمک به آزادی زندانیان غیر عمد، با حضور پزشکی که یکی از فرزندان شهدای والا مقام استان است بخشی ازبدهی ۳۷۰ میلیون ریالی یکی از زندانیان پرداخت  تا وی از زندان آزاد شود.

علی عباس فلاحتی مطلق افزود: زندانیان جرائم غیر عمد مجرم نیستند بر اثر اشتباه غیر عمد و یا بدهکاری مالی وارد زندان شده که نیازمند کمک و مساعدت خیران نیکوکار هستند.
وی از مردم و خیران خواست برای کمک به این گونه زندانیان اهتمام ویژه داشته باشند.

ساختمان ستاد دیه برای جذب کمک های مردمی جنب درب شرقی مصلی امام خمینی یاسوج واقع شده است.
همچنین مردم می توانند وجوهات نقدی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را به شماره کارت بانک ملی۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳  واریز کنند.

دیگر خبرها

  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • درباره کلاهبرداری به روش اسکیمر چه می‌دانید؟
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها