Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:51:51 GMT

واکنش سولسشر به تأخیر در اعلام رسمی جذب سانچو

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۲۶۸۷

واکنش سولسشر به تأخیر در اعلام رسمی جذب سانچو

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، به تاخیر در اعلام رسمی انتقال جیدون سانچو به این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد خود را برای شروع قدرتمند در فصل آینده آماده می‌کند و در همین راستا شاگردان اوله گنار سولسشر امروز در یک مسابقه تدارکاتی به مصاف دربی کانتی رفتند که نهایتاً این بازی با نتیجه 2-1 به سود شیاطین سرخ خاتمه پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد بعد از پیروزی تیمش مقابل دربی کانتی گفت: "اولین بازی همیشه دشوار است. این نخستین آزمون ما در زمین بزرگ بود. کمی طول کشید که با شرایط عادت کنیم اما بسیاری از بازیکنان جوان فرصت حضور در کنار اعضای اصلی تیم را به دست آوردند که این اتفاق خوبی است."

 

در حالی که پیش از این باشگاه منچستریونایتد از جذب جیدون سانچو خبر داده بود اما به نظر می رسد که هنوز این انتقال به شکل کامل نهایی نشده است. با این حال پیش بینی می شود که بعد از انجام تست های پزشکی، در هفته آینده سانچو‌ رسماً به عنوان خرید جدید شیاطین سرخ معرفی شود. سولسشر در واکنش به دلیل تاخیر در این زمینه گفت: "با توجه به آن چیزی که من در مورد کاغذ بازی ها و جزئیات کوچک می دانم، باید بگویم که امیدواریم تا هفته آینده این انتقال را اعلام کنیم. باید تمام کارهای لازم در این زمینه را انجام دهیم و بعد از این اتفاق می توانم احساس خود را در مورد این بازیکن بگویم."

 

 

 

 

مصدومیت مارکوس راشفورد: "ما به دنبال بهترین گزینه برای راشفورد هستیم. ما باید در مورد او اقداماتی انجام دهیم که به نفع خودش و باشگاه باشد و در این راستا با متخصصان مربوطه مشکل را حل خواهیم کرد."

مارکوس راشفورد جیدون سانچو نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 نقل و انتقالات اروپا منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارکوس راشفورد جیدون سانچو نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 نقل و انتقالات اروپا منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تأخیر در صدور پروانه ساختمانی تا شش ماه موجب ایجاد مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود، گفت: با تاخیر در صدور پروانه، سرمایه‌ای که قرار است از مردم گرفته شود، قفل است و نتایج موثری به‌دنبال ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با بیان اینکه تأخیر در صدور پروانه تا شش ماه موجب ایجاد مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود، اظهار کرد: شهرداران مناطق در این خصوص باید به‌صورت ویژه اقدام کنند و هر ماه روند اصلاح صدور پروانه را در منطقه فعالیت خود گزارش دهند.

وی افزود: با تأخیر در صدور پروانه، سرمایه‌ای که قرار است از مردم گرفته شود، قفل است و نتایج مؤثری به‌دنبال ندارد.

کد خبر 750788

دیگر خبرها

  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا / عکس
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • علت مشکلات جیدون سانچو در منچستریونایتد از زبان تیری آنری (زیرنویس فارسی)
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • منچستریونایتد یا دورتموند؟ بررسی وضعیت فصل آینده جیدون سانچو توسط میکا ریچاردز و تیری آنری (زیرنویس فارسی)