Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@06:05:59 GMT

ماجرای ضرب و شتم هولناک یک پزشک +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۲۷۳۴

ماجرای ضرب و شتم هولناک یک پزشک +عکس

جوانی با تهدید چاقو و ضرب و شتم پزشک کشیک درمانگاهی در محله امیرآباد بندرعباس را مجروح کرد و متواری شد. این فرد مدتی قبل به همراه پدر بیمار بدحالش که به کرونا مبتلا شده بود به درمانگاه چمران مراجعه کرد. علیرغم اقدامات اولیه درمان توسط پزشک شیفت درمانگاه، این مرد میان‌سال به علت دیر رسیدن به بیمارستان فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز عصر عکس‌های از درگیری خونین در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شد مبنی بر اینکه فردی با سلاح سرد به یکی از پزشکان درمانگاه چمران حمله‌ور شده و او را مجروح کرده است. پس از پیگیری‌ها موفق شدیم پزشک مجروح را بیابیم و جزییات این حادثه را از وی جویا شویم.

این پزشک 32 ساله، سینا تقی زاده نام دارد که در ساعت 2 ظهر روز حادثه (شنبه 26 تیرماه) دقایقی بود شیفت را تحویل گرفته و در حال ویزیت بیمار بود.

 «10 دقیقه‌ای می‌شد که شیفت را از همکارم تحویل گرفته بودم و مشغول ویزیت یکی از بیماران بودم که ناگهان جوانی حدود 37 ساله با چاقو به سمتم حمله‌ور شد و پس از گرفتن یقه پیراهنم، به‌شدت با سر به صورتم ضربه وارد کرد و قصد چاقو زدن به من را داشت».

ترس و وحشت در درمانگاه

بیماران بدحال با دیدن این درگیری، حالشان بدتر شده و موجی از ترس و وحشت در محل غالب شده بود

«این مرد با دادوفریاد، تهدید به کشتن و مرگ من می‌کرد ومی گفت تو باعث مرگ پدرم شدید و... همان لحظه یکی از همکاران پزشک که شیفت را به من تحویل داده بود و همراهان بیمار به کمکم آمدند حتی در این درگیری انگشت‌های دست همکارم براثر ضربه چاقو به‌شدت مجروح شد».

پلیس 110 از راه رسید و مرد مهاجم غیربومی، با به‌جا گذاشتن چاقو، از محل گریخت.

فلش بک به چهارشنبه گذشته

دکتر تقی زاده در خصوص این مهاجم گفت:«پنج‌شنبه گذشته یعنی دو روز قبل از حادثه، این جوان به همراه پدر بدحالش که علائم تنگی نفس را داشت به درمانگاه آمد با دیدن این بیمار حدود 50 ساله، خارج از نوبت وی را ویزیت کردم و بلافاصله پس از معاینه با توجه به حال عمومی وخیم بیمار، نامه بستری را به پسر این مرد دادم که به‌سرعت وی را دریکی از بیمارستان‌ها بستری کند».

عصر بود و درمانگاه چمران شلوغ. پزشک سریعاً بر بالین بیماران بدحال شامل بیماران کرونایی درمانگاه می‌رفت و آن‌ها را ویزیت و دستور دارو و... صادر می‌کرد یک‌ساعتی گذشت تا آنکه مرد جوان (مهاجم) نزد پزشک آمد و ادعا کرد پدرش حالش وخیم است.

«تعجب کردم فکر کردم این مرد، پدرش را به بیمارستان انتقال داده است، علت مراجعه نکردن را جویا شدم که او بابیان اینکه شاید حال پدرش در همین درمانگاه بهبود یابد او را به بیمارستان نبرده بود، سریعاً بر بالینش حاضر شدم بیمار نبض نداشت در حضور پسر بیمار، اقدامات احیا را بر روی او انجام دادم، لوله تراشه توی ریه‌اش گذاشتم و... تا اینکه اورژانس آمد و بیمار به بیمارستان منتقل شد».

آسیب‌دیدگی از ناحیه چشم و دست

پزشک جوان ادامه داد:«تا اینکه دو روز بعدازآن موضوع پسر این بیمار که بعد فهمیدم به علت کرونا و دیر رسیدن به بیمارستان فوت‌شده بود به درمانگاه آمد و به من حمله‌ور شد، در این حادثه از ناحیه چشم‌چپ آسیب دیدم و دست خانم دکتر درمانگاه نیز جراحاتی برداشت، مهاجم با دیدن پلیس از صحنه فراری شد و فقط توانستیم پلاک خودرو وی را یادداشت کنیم و از طریق مقامات قضایی و انتظامی در جستجو این فرد مهاجم هستیم».

دکتر تقی زاده حدود 6 سالی است که پزشک درمانگاه چمران محله امیرآباد بندرعباس است و به گفته او، این موضوع اولین بار در این مکان رخ داده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: بندرعباس ضرب و شتم پزشک درمانگاه چمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مهری فرشاد افزود: زنده یاد مظفر وحدانی که در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و جلب رضایت خانواده به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل و تحت عمل اهدای عضو قرار گرفت.
به گفته فرشاد قلب زنده یاد وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به مردی ۵۵ ساله ساکن تربت جام، کبد این جوان در بیمارستان منتصریه به مردی ۴۴ ساله ساکن بیرجند اهدا و پیوند شد.
وی همچنین گفت: قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

 

دیگر خبرها

  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • فراخوان کشف قیمت و تامین داروهای تک‌ نسخه‌ای
  • فراخوان کشف قیمت و تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ماجرای جلوگیری از ورود پزشک فلسطینی به فرانسه
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان