Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:27:14 GMT

صاعقه جان دامدار دشتستانی را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۲۸۰۵

صاعقه جان دامدار دشتستانی را گرفت

فتح‌الله نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز شاهد بروز رعد و برق و بارش باران در شهرستان دشتستان بودیم که در برخی مناطق باعث آبگرفتگی شد.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های شدید در زمانی کوتاه رخ داده است افزود: در برازجان مرکز شهرستان دشتستان ۲۳ میلیمتر و در بخش بوشکان ۲۵ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان دشتستان از فروکش آب موجود در معابر این شهرستان خبر داد و بیان کرد: باد و بارندگی خسارتی به دنبال نداشته است.

وی بیان کرد: متأسفانه یکی از دامداران شهر وحدتیه این شهرستان هنگامی که قصد داشت به سراغ دام‌های خود برود بر اثر برخورد صاعقه، جان باخت.

نوروزی خاطرنشان کرد: این دامدار ۴۰ ساله بوده است.

کد خبر 5260968

منبع: مهر

کلیدواژه: صاعقه شهرستان دشتستان بوشهر فتح الله نوروزی فتح الله نوروزی دشتستان ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا گرگان ایلام شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه سیلاب اردبیل حجاب و عفاف قوه قضاییه شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۲۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرخش جان یک نفر را در مردهک عنبرآباد گرفت

جواد افشارمنش افزود: این حادثه ساعت ۱۵.۴۵ عصر امروز در روستای کوشک‌مور شهرستان عنبرآباد رخ داده است.

روستای کوشک مور در ارتفاعات جبالبارز جنوبی قرار دارد؛ از اینرو احتمال وقوع حوادث ناشی از آذرخش یا صاعقه در آن بیشتر است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان جیرفت گفت: آذرخش موجب مرگ یک زن ۲۸ ساله در شهر مردهکِ شهرستان عنبرآباد در جنوب کرمان شد. 

جواد افشارمنش افزود: این حادثه ساعت ۱۵.۴۵ عصر امروز در روستای کوشک‌مور شهرستان عنبرآباد رخ داده است.

روستای کوشک مور در ارتفاعات جبالبارز جنوبی قرار دارد؛ از اینرو احتمال وقوع حوادث ناشی از آذرخش یا صاعقه در آن بیشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • آذرخش جان یک نفر را در مردهک عنبرآباد گرفت
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • کاهش ۸۶ میلیمتری بارش‌ها در تهران
  • ‌فارس از امروز بارانی می‌شود/ تگرگ و صاعقه در راه است
  • ۳۰ میلیون مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری اصفهان استحصال شد
  • بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان
  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید