Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی می‌بینید یک بازیکن می‌خواهد در قراردادش آپشن بگذارد بگویید نمی‌توانم آن را پرداخت کنم، اما وقتی قرارداد را با آن آپشن می‌نویسی باید و موظف هستی پرداخت کنی.

خبرگزاری میزان - داریوش شجاعیان پس از اعتصاب تمرین توسط بازیکنان استقلال در جمع خبرنگاران درباره اینکه احمد مددی مدعی شده برخی بازیکنان استقلال زیاده خواه هستند و نمی‌توانیم آفر قرارداد‌های آن‌ها را پرداخت کنیم، اظهار داشت: چه کسی این قرارداد‌ها را بسته است؟ وقتی می‌بینید یک بازیکن می‌خواهد در قراردادش آپشن بگذارد بگویید نمی‌توانم آن را پرداخت کنم، اما وقتی قرارداد را با آن آپشن می‌نویسی باید و موظف هستی پرداخت کنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وقتی مددی با بازیکنان قرارداد نبسته است، می‌گفت همه بیرون و بار دیگر یک نفر را می‌آورد و قرارداد ۳۰-۲۰ بازیکن را امضا کرده و می‌گفت اکنون قبول دارم. مگر می‌شود. مددی قبول کرده مدیرعامل این باشگاه باشد.

بازیکن استقلال درباره میزان دریافتی اش توضیح داد: خودم حدود ۳۰ درصد قراردادم را گرفته‌ام، اما بازیکنانی داریم که ۱۲ و ۱۸ درصد گرفته‌اند. البته بدون جریمه این مبلغ را دریافت کرده ام و اکنون ۱۰ درصد جریمه شده ام که نمی‌دانم دلیلش چیست. مشکل ما بحث احترام است. هفت بازی نتیجه گرفته‌ایم، خوب بازی می‌کنیم و دربی را هم بردیم. مگر می‌شود دربی به این بزرگی را برده‌ایم، اما مدیرعامل باشگاه به رختکن نیاید؟ بیاید و از بازیکنان تشکر کند.

فرشید اسماعیلی هم پس از اعتصاب در تمرین استقلال در جمع خبرنگاران درباره اینکه وضعیت مدیریت استقلال مانند همان مثالی شده که می‌گوید کف دست من مو نیست، آن را بکن، اظهار داشت: از رسانه‌ها ممنون هستم که به تمرین آمدند. واقعا بچه‌ها امروز صحبت‌های خوبی دارند. نه مدیرعامل داریم و نه هیات مدیره. تیم دربی را برده است، اما تمرین تعطیل شده و وضعیت این است. کسی خوشحال نیست و بازیکن پنج ماه است پول نگرفته است. می‌گویم آقای مدیرعامل اگر نمی‌توانی پول بیاوری جمع کن و برو، زیرا نه مردم شما را می‌خواهند و نه بازیکنان.

وی درباره اینکه مدیرعامل استقلال مدعی است من فقط کار اجرایی می‌کنم و هیات مدیره باید پول بیاورد، گفت: هیات مدیره کیست؟ همان آقایی که چند روز قبل آمد اینجا و قول داد و رفت؟

بازیکن استقلال درباره اینکه آن فرد اصغر ملکیان بود، گفت: وی را نمی‌شناسم. آن از ما بازیکنان بیشتر پیشنهاد داشت. درست نمی‌گویم؟ آپشن‌های خودش را می‌گفت.

اسماعیلی درباره ماجرای احضارش به کمیته انضباطی استقلال عنوان کرد: باشگاه کمیته انضباطی نامه دارد. به من نامه زده اید، اما به مردم می‌گویید نامه نزدم؟ سپس برود و در دادگاه به دلیل نشر اکاذیب از من شکایت کند؟ چه حرفی زده‌ام؟ مگر از وی می‌ترسم. چرا باید آینده منِ جوان دست یک نفر بیفتد که وقتی از فوتبال چیزی نمی‌داند برای من تصمیم بگیرد.

وی ادامه داد: تا الان ۲۰ درصد جریمه شده ام. اصلا مهم نیست و ۸۰ درصد دیگر هم جریمه کند. عارف غلامی رباط پاره کرد. من هم اکنون با این شرایط تمرین کنم، مصدوم می‌شوم.

بیشتر بخوانید: دلخوری شدید بازیکنان از مدیران باشگاه استقلال؛ وعده‌های توخالی با جیب خالی!

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال داریوش شجاعیان فرشید اسماعیلی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال استقلال داریوش شجاعیان فرشید اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید حسن خمینی: موظفیم زندگی را بر اساس روش‌های «عقلانی» پیش ببریم

 به همراه نقل روایتی از خوابی که امام خمینی از آیت الله العظمی بروجردی دیده بود

 

حجم ویدیو: 21.11M | مدت زمان ویدیو: 00:04:25 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • سید حسن خمینی: موظفیم زندگی را بر اساس روش‌های «عقلانی» پیش ببریم
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • «مورایس» مسلمان شد/ اکنون عضوی از شما هستم
  • مورایس مسلمان شدن خود را تأیید کرد
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس