Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدافع تیم فوتبال استقلال به انتقاد از عملکرد احمد مددی در این باشگاه پرداخت و گفت اگر جای او بود، از استقلال می‌رفت.

محمد دانشگر در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم استقلال اظهار داشت:

سرمربی تیم گفت، ما به خاطر هواداران تمرین و بازی می‌کنیم، اما ما نگران تیم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۵ روز دیگر با الهلال بازی داریم، ولی قرارداد بعضی از بچه‌ها ۱۴ روز دیگر تمام می‌شود. آنها باید قرارداد بندند.

وی در مورد میزان دریافتی‌های بازیکنان استقلال گفت:

دریافتی‌ها کم بوده است. دو سوم تیم زیر ۴۰ درصد دریافتی داشتند. این خیلی بد است. بچه‌ها باید قراردادشان تمدید شود، اگر این کار انجام نشود اسم‌شان برای لیگ قهرمانان رد نمی‌شود.

مدافع تیم فوتبال استقلال ادامه داد:

از باشگاه هیچ دریافتی نداشتیم. خدا پدر آقا فرهاد را بیامرزد که به بچه‌ها پاداش می‌دهد تا روزی ما بگذرد. اصلاً نمی‌دانم مشکل تیم چیست. هر کسی می‌آید در تیم زحمت می‌کشد، می‌رود. خودم دلیل رفتن عبدیان و نامداری را نمی‌دانم. اینها زحمت می‌کشیدند و سال گذشته برای اولین بار باعث شدند بازیکنان جایی نروند و بمانند. نمی‌دانم اصلاً چرا رفتند.

دانشگر در پاسخ به این پرسش که آیا با مددی صحبت کرده است یا خیر، عنوان کرد:

با مددی که اصلاً نمی‌شود صحبت کرد. باشگاه نتوانسته فرشید اسماعیلی را به کمیته انضباطی ببرد، رفته از بازیکن تیم به دادگاه شکایت کرده است! یعنی اسماعیلی الان شاکی خصوصی دارد!

وی در واکنش به این پرسش که آیا مددی الان می‌تواند حکم جلب اسماعیلی را بگیرد، گفت:

بله، مددی از اسماعیلی شکایت کرده است. نمی‌دانم، فکر می‌کنم به خاطر بی‌احترامی.

بازیکن استقلال در واکنش به شایعاتی که در مورد جدایی‌اش از این تیم و حضورش در تراکتور مطرح می‌شود، عنوان کرد:

خیر، تراکتور تیم بزرگی است، ولی من تا الان با هیچ تیمی مذاکره نکردم و تراکتور هم به من پیشنهادی نداده است. این‌ حرف‌ها برای فضای مجازی است. تیم‌مان خوب نتیجه می‌گیرد و مربی زحمت می‌کشد. تیم‌مان دربی را برده، اما یک نفر از هیئت مدیره و مدیر باشگاه به ما تبریک نگفته است. اصلاً تبریک نگویند، حداقل پاداشی در نظر بگیرند. هر تیمی بود پاداش در نظر می‌گرفتند، اما اصلاً نمی‌دانم چرا استقلال اینطور است. اگر من جای مددی بودم می‌رفتم. وقتی هیچکس تو را نمی‌خواهد چرا مانده‌ای؟! فردا قهرمان جام حذفی هم شویم می‌گوید در زمان من قهرمان شدیم، آن موقع هم استغفرالله خدا نمی‌تواند جابه‌جایش کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال الاتحاد عربستان که در فصل جاری لیگ عربستان علی رغم جذب بازیکنان مطرحی چون کریم بنزما، انگولو کانته، احمد حجازی و ژوتا نتوانست به موفقیتی دست پیدا کند و گوی رقابت را به رقیب خود یعنی الهلال واگزار کرد.

به دنبال این ناکامی ها، مسوولان باشگاه قصد دارند در فصل آینده به خریدهای نجومی خود ادامه دهند و در هفته های اخیر اخباری مبنی بر تمایل این تیم به جذب «محمد صلاح» مهاجم مسلمان لیورپول منتشر شد. اما به نظر می رسد این بازیکن تمایلی به خروج از آنفیلد ندارد و الاتحاد باید به دنبال گزینه های دیگری باشد.

«رودی گالتی» خبرنگار مطرح ایتالیایی مدعی شده است که «سون هیونگ مین» بازیکن کره ای تاتنهام به گزینه مدنظر این تیم عربستانی تبدیل شده است و هرچند محمد صلاح همچنان گزینه اصلی این تیم است اما از آنجا که مذاکرات با این بازیکن به کندی پیش می رود به همین دلیل سون هیونگ مین به جدی ترین گزینه برای ببرهای آسیا تبدیل شده است.

کد خبر 6093931

دیگر خبرها

  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!