Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، پاسخ مبهمی به احتمال جذب رافائل واران از رئال مادرید داد.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی تمام توان خود را برای تقویت تیم اوله گنار سولسشر به کار بگیرد و در همین راستا آنها در اولین اقدام خود طی روزهای گذشته جذب جیدون سانچو را نهایی کردند و احتمالا در هفته آینده این ستاره انگلیسی به شکل رسمی معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بعد از نهایی شدن جذب جیدون سانچو توسط شیاطین سرخ، رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که باشگاه منچستریونایتد تمام تمرکز خود را روی تقویت خط دفاعی خود قرار داده و شایعات حاکی از آن است که گزینه اول آن ها برای تقویت این بخش از زمین کسی نیست به جز مدافع فرانسوی رئال مادرید یعنی رافائل واران.

 

 

 

 

اما امروز منچستر یونایتد در یک بازی دوستانه مقابل دربی کانتی به پیروزی رسید و بعد از پایان مسابقه از سرمربی شیاطین سرخ در رابطه با جیدون سانچو پرسیده شد که او در جواب گفت: "من تنها در مورد بازیکنانی صحبت خواهم کرد که آنها را به شکل قطعی به خدمت گرفته ایم. من تا زمانی که آنها تحت قرارداد به باشگاه دیگری هستند حرفی نخواهم زد."

 

اما یک خبرنگار از سولسشر درباره احتمال انتقال رافائل واران به منچستر یونایتد سوال کرد که سرمربی نروژی با خنده به این سوال پاسخ مبهمی داد و گفت: "دوباره سوال همان سوال تکراری!"

اوله گونار سولسشر رافائل وارانه نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 نقل و انتقالات اروپا منچستر یونایتد رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اوله گونار سولسشر نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 نقل و انتقالات اروپا منچستر یونایتد رئال مادرید منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر

نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین مدافعین انداخته‌ایم.

طرفداری | انتقال یوشکو گواردیول از لایپزیش به منچسترسیتی به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای مدافعین در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در پست دفاع کرده که یوشکو گواردیول در صدر این فهرست قرار گرفته است. مدافع 22 ساله کروات در فصل 24-2023 و با قراردادی به ارزش 90 میلیون یورو از لایپزیش به منچسترسیتی پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان، گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین مدافعین را به خود اختصاص داده باشد.

پس از گواردیول، هری مگوایر از منچستریونایتد در جایگاه دوم ایستاده است. این مدافع انگلیسی در فصل 20-2019 و با قراردادی به ارزش 87 میلیون یورو از لسترسیتی به منچستریونایتد پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت مدافعین هم به مدافع هلندی سابق یوونتوس اختصاص دارد.

ماتیاس دلیخت در فصل 20-2019 و در انتقالی به ارزش 85.5 میلیون یورو از آژاکس به یوونتوس پیوست تا او به سومین مدافع گران‌قیمت دنیای فوتبال تبدیل شود. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین مدافعین می‌اندازیم.

10 نقل و انتقال گران‌قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین مدافعان نقل و انتقالات گران‌قیمت تاریخ فوتبال در پست دفاع

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر