Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@10:41:20 GMT

افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا توسط ارتش

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۳۴۷۷

افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا توسط ارتش

مرکز واکسیناسیون کرونا با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش فرمانده ستاد مبارزه با کرونا تهران افتتاح شد.

به گزارش مشرق، یک مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونا در استان تهران توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر دریادار سیاری و زالی فرمانده ستاد مبارزه با کرونا تهران افتتاح شد.

براساس این گزارش، پس از اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ضرورت ایجاد مراکز جدید واکسیناسیون، به خصوص در استان تهران، ارتش جمهوری اسلامی ایران یک مرکز تزریق واکسن در محل دژبان ارتش ایجاد کرد تا گروه‌های هدف با حضور در این مرکز به صورت خودرویی واکسینه شوند و از شدت شلوغی در مراکز دیگر جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز امروز (یکشنبه) با حضور امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش، زالی فرمانده ستاد مبارزه با کرونا استان تهران و جمعی دیگر از مسئولان و فرماندهان ارتش رسماً افتتاح شد و از همین امروز نیز کار تزریق واکسن به گروه‌های هدف را آغاز کرد.

همچنین، مدتی است که واکسیناسیون گروه‌های هدف علیه ویروس کرونا در کشور آغاز شده و با ورود واکسن‌های داخلی به چرخه واکسیناسیون در کنار واکسن‌های وارداتی، روند واکسیناسیون سرعت گرفته است.

با این حال، به تازگی مراکز تزریق واکسن کرونا در برخی از استان‌ها از جمله تهران به دلیل ازدحام مردم بسیار شلوغ شده است. در همین راستا و برای جلوگیری از ایجاد چالش در ادامه روند واکسیناسیون در کشور برای ستاد ملی مقابله با کرونا و مردم، ارتش جمهوری اسلامی ایران یک بار دیگر پای کار آمده و به منظور جلوگیری از ایجاد شلوغی و ازدحام مردم، یک مرکز تزریق واکسن در محل دژبان ارتش راه‌اندازی کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان ارتش جمهوری اسلامی ایران استان تهران امیر دریادار سیاری ویروس کرونا مبارزه با کرونا تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد

با حضور معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در شهر ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی، نخستین مرکز تخصصی شیمی درمانی فرهنگیان کشور، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با حضور معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش و مدیران استانی این مجموعه در ارومیه افتتاح شد.

این مرکز به عنوان بخش فوق تخصصی واحد شیمی‌درمانی درمانگاه امام سجاد (ع) فرهنگیان ارومیه فعالیت خواهد کرد.

بخش شیمی‌درمانی این مجموعه به همت خیران سلامت آذربایجان‌غربی آقایان دلیری و نمدیان و خانم پروین با همکاری و همیاری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مجمع خیرین مدرسه‌ساز ایجاد شد و آماده ارائه خدمات به فرهنگیان و عموم شهروندان است.

کد خبر 751416

دیگر خبرها

  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه رفت