Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@17:35:21 GMT

۸ نفر برای سرپرستی شهرداری قزوین نامزد هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۳۴۸۸

۸ نفر برای سرپرستی شهرداری قزوین نامزد هستند

ایسنا/قزوین منتخب ششمین دوره شورای شهر قزوین گفت: در جلسه امروز بعدازظهر مورخه ۲۷ تیر، علاوه بر چهار نفری که پیش از این برای سرپرستی شهرداری قزوین اعلام شده بودند چهار نفر دیگر به عنوان گزینه‌های سرپرستی معرفی شدند که قرار است این افراد برنامه‌های خود را به اعضای شورای منتخب ارائه دهند.

فرج‌الله فصیحی رامندی در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص انتخاب گزینه‌های سرپرستی شهرداری قزوین توسط شورای شهر منتخب، اظهار کرد: در جلسه قبل چهار نفر را به عنوان نامزد سرپرست شهرداری اعلام کردیم که قرار است فردا یعنی مورخه دوشنبه ۲۸ تیر ماه برنامه‌های خود را به ما ارائه بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در جلسه امروز بعدازظهر هم چهار نفر دیگر به عنوان گزینه‌های سرپرستی معرفی شدند که قرار شد این چهار نفر هم برنامه‌های خود را ارائه بدهند تا با بررسی برنامه‌ها سرپرست شهرداری قزوین را انتخاب کنیم. 

این عضو شورای شهر بیان کرد: سید محمد علمی، معاون عمرانی شهرداری قزوین، سید مهدی کاظمی، معاون سرمایه‌گذاری شهرداری، قاسمی، رئیس سازمان زیباسازی و مرتضی ململی یکی از کارکنان شهرداری قزوین که سابقه شهردار بودن در شهرهای مختلف را دارد به عنوان گزینه‌های جدید برای سرپرستی شهرداری قزوین معرفی شدند و پیش از این نیز اصغر اللهیاری کشمرزی، حسین عمویی، سیدحامد موسوی و وهاب میزانی کاندیداهای مطرح شده برای سرپرستی شهرداری قزوین بودند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است به جز این هشت نفر گزینه‌های دیگری هم مطرح شوند، بیان کرد: اعضای شورای منتخب جلساتی داشتند که در آن شاخص‌های انتخاب شهردار و سرپرست شهرداری بررسی و گزینه‌های زیادی مطرح شد اما این هشت نفر که تا کنون نامشان اعلام شده هشت نفر نهایی نیستند، باید برنامه‌های خود را ارائه بدهند اگر اعضای شورا اقناع شدند طبیعتا گزینه‌های دیگر را مطرح نمی‌کنند اما اگر قانع نشدند نامزدهای احتمالی بعدی را مطرح می‌کنند. 

این عضو منتخب شورای ششم با اعلام اینکه حکم سرپرست شهرداری حداکثر سه ماه خواهد بود، تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم برای سرپرستی شهرداری و در ادامه شهردار قزوین بهترین گزینه‌ را انتخاب کنیم. 

فصیحی رامندی در پایان گفت: لزوماً سرپرست شهرداری، شهردار نهایی نیست و ممکن است فرد دیگری به‌عنوان شهردار انتخاب شود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شورای شهر قزوین قزوين برنامه های خود سرپرست شهرداری چهار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد