Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، یعقوبی رئیس اداره نظارت معاونت بهره برداری آبفا استان گفت: برای حل مشکل  افت فشار آب در روستای جهان آباد طرح‌های احداث مخزن ۳۰۰ متر مکعبی و خط انتقال ۵ کیلومتر وارد مدار بهره برداری می‌شود.

وی افزود: کیفیت آب این روستا از لحاظ میکروبی مشکلی ندارد، اما از لحاظ سختی از استاندارد بالاتر و لب شور است که برای مرتفع شدن این مشکل با شورای روستا هماهنگ شده که یک زمین واگذار کنند و همچنین حفر چاه را در برنامه داریم که برای ان تامین اعتبار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره نظارت معاونت بهره برداری آبفا استان گفت: اگر این مشکل مرتفع نشد تامین اعتبار صور ت گرفته است که پکیج تصفیه آب را برای این روستا داشته باشیم.

یعقوبی افزود: مخزن آب روستای قشلاق هم چند بار مرمت شده و در حال حاضر نیز نشتی آن گرفته شده است.

وی اضافه کرد: برای حل مشکل این روستا هم مخزن ۱۰۰ متر مکعب هوایی هفته آینده افتتاح می‌شود و مخزن قدیمی از مدار خارج خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افت فشار آب آب و فاضلاب مخزن آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: در بعد اقتصادی باید بتوان با محوریت استان‌های جنوبی کارهای بزرگی انجام دهیم و از ظرفیت غنی خلیج فارس برای اشتغال‌زایی ودرآمدزایی برای کشور استفاده کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077178 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب