Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون بدره‌ای می‌گوید: من زنده‌ام و خبر مرگ مرا در ایران پخش کرده‌اند، نه یکی، نه دوتا و نه سه‌تا... چه خبر است؟!

در پی انتشار خبرهایی مبنی بر درگذشت فریدون بدره‌ای، شهرزاد بدره‌ای، دختر این نویسنده و مترجم پیشکسوت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ایران خبری پخش شده که می‌خواهیم این خبر را تکذیب کنیم، من در کنار پدر (در آمریکا) هستم و ایشان حال‌شان خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امروز صبح، حدود یک ساعت پیش (به وقت آمریکا) این خبر را به ما دادند. من با آقای جربزه‌دار (مدیر انتشارات اساطیر و از ناشران آثار فریدون بدره‌ای) هم صحبت کردم و گفتم حقیقت ندارد و تکذیب کنید.

سپس فریدون بدره‌ای با بیان این‌که حالش خوب است، به ایسنا گفت: من زنده‌ام و خبر مرگ مرا در ایران پخش کرده‌اند، نه یکی، نه دوتا و نه سه‌تا... چه خبر است؟!

دختر او همچنین با بیان این‌که منشأ این خبر کذب مهم نیست، تاکید کرد: این خبر را در مجله، روزنامه و خبرگزاری خودتان تکذیب کنید.

از شامگاه گذشته خبر درگذشت فریدون بدره‌ای بدون منبع مشخصی در صفحه‌های مجازی ناشران و کتاب‌فروشان و افراد مختلف می‌گشت تا از صبح امروز (۲۷ تیرماه) به رسانه‌های رسمی (از جمله خبرگزاری‌ها و رادیو) هم رسید. ایسنا چند ساعتی با افراد مختلف در حوزه نشر و کتاب در ارتباط بود تا از صحت و سقم خبر مطمئن شود اما حتی افرادی که خبر را در صفحه‌های مجموعه‌های تحت مدیریت خودشان هم منتشر کرده بودند منبع موثقی برای آن نداشتند و ارجاع‌شان به همان مطالب منتشرشده در فضای مجازی و رسانه‌های رسمی بود.

در ادامه ناشر آثار فریدون بدره‌ای هم این خبر را تایید کرد و پیام‌های تسلیت رسمی و غیررسمی هم منتشر شد. ایسنا وظیفه خود می‌داند با وجود رعایت اصول حرفه‌ای خبررسانی و با آرزوی طول عمر و سلامتی برای این چهره فرهنگی، از او، دوستدارانش و مخاطبان پوزش بطلبد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فریدون بدره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه استان کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

ایسنا/کرمان در آیین اختتامیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از غرفه استان کرمان که جزء پنج غرفه برتر کشور شناخته شد، تقدیر به عمل آمد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ٢٠٢٤) پس از پنج روز فعالیت، ۱۲ اردیبهشت ماه به کار خود پایان داد.

در آیین اختتامیه این نمایشگاه از غرفه استان کرمان که جزء پنج غرفه برتر کشور شناخته شد، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در این آیین لوح تقدیری به امضای معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور دریافت کرد.

 ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادعای جنجالی: فریدون فروغی نه، خواننده اصلی منم!
  • پشت‌پرده آهنگ مشهور فریدون فروغی بعد از ۱۶سال فاش شد + ویدئو
  • داستان خواننده عاشقی که سال ها صدایش به اسم فریدون فروغی پخش می شد (فیلم)
  • بدرود آقای پل استر
  • ادعای ارتباط رامین یکتاپرست با سپاه تکذیب شد
  • گفت‌وگوی بی‌بی‌سی فارسی با یکی از نویسنده‌های گزارش درباره قتل نیکاشاکرمی و تجاوز به او | بخش فارسی BBC آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد...
  • غرفه استان کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • همدان زیرساخت‌های خوبی برای مبادلات تجاری با روسیه دارد
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز