Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@05:24:42 GMT

اتفاقی عجیب در سایپا؛ توافق با خطیبی شد یا نشد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۳۷۶۶

اتفاقی عجیب در سایپا؛ توافق با خطیبی شد یا نشد؟

باشگاه سایپا برای سپردن هدایت این تیم با رسول خطیبی مذاکراتی صورت گرفته بود، اما این ابهام وجود دارد که توافق حاصل شده یا نه. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه سایپا با توجه به کناره گیری فراز کمالوند به دنبال گزینه جایگزین برای هدایت نارنجی پوشان است، اما هنوز به طور رسمی با گزینه مدنظرش به توافق نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد سراجی در تمرین عصر امروز سایپا با حضور در جمع بازیکنان اعلام کرده توافق با رسول خطیبی که مربیگری در دو تیم از سه رقیب پیش‌روی نارنجی پوشان را تجربه کرده، حاصل شده است. مدیرعامل باشگاه سایپا همچنین اعلام می‌کند که خطیبی از فردا در تمرینات شرکت خواهد کرد.

با این وجود پس از گذشت ساعتی از این اتفاق، از دفتر مدیرعاملی خبر می‌رسد که توافق مالی با خطیبی حاصل نشده و حالا باید دید آیا این توافق حاصل می‌شود یا گزینه دیگری به گزینه‌های سایپا اضافه خواهد شد.

سایپا هم اکنون با 23 امتیاز و حضور در رتبه پانزدهم جدول در خطر سقوط است و در سه بازی پیش‌رو باید به مصاف گل‌گهر سیرجان، آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز برود که خطیبی در تیم فصل اول سرمربی آلومینیوم و در مقطعی از نیم فصل دوم سرمربی تراکتور بود.

رابطه تاریک کمالوند با بازیکنان، جدایی و البته ابهام

تمرین سایپا در غیاب کمالوند برگزار شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسول خطیبی سایپا رسول خطیبی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ آزادگان و با تصمیم هیأت مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم بزرگسالان کنار گذاشته شد.

ضمناً در نشست هیأت مدیره مقرر شد که مهدی حسینی نسب در دیدارهای باقی مانده هدایت نارنجی پوشان عهده دار شود.

کد خبر 6098603

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • تصاویری عجیب از عملیات نجات جان یک بچه در سیل | چه اتفاقی برای او افتاد؟
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد
  • چند ثانیه قبل از مرگ چه اتفاقی می‌افتد؟ + فیلم
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!