Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@13:00:04 GMT

عادل فردوسی پور: صدر رفت آن سوی نیمکت زندگی!

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۳۸۱۱

دلنوشته عادل فردوسی پور برای حمیدرضا صدر.

حمیدرضا صدر به دلیل سرطان از میان ما رفت و حالا دیگر خاطره هایش برای ما مانده است.

به گزارش طرفداری؛ عادل فردوسی پور درخصوص دکتر صدر نوشت:

آرزو کرد، آرزو کردیم. کاشکی می‌شد دوباره کنار هم بشینیم و فوتبال ببینیم. تا دوباره محو حرکت دستاش بشیم. سوار قطار ذهنش بشیم و بریم به گذشته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به امجدیه، به هایبوری لندن، به دل تاریخ فوتبال. حمیدرضا صدر می گفت که فوتبال زندگیه، اما زندگیش فوتبال بود. مرگ پدرش رو با جام جهانی 78 به یاد می آورد، ازدواجش رو با جام جهانی 86 و جادوی مارادونا و تولد دخترش رو با جام جهانی 90. حالا اما تو این سال اشک و درد، ما آدمای غمزده، باید یورو 2020 رو با رفتنش به یاد بیاریم. می گفت حیفه آدم قبل فینال یورو یا جام جهانی از دنیا بره. انگار آرزوش برآورده شد. با همه دردی که می کشید و به کسی نمی گفت تا سوت پایان دووم آورد و کمی بعد تسلیم این سرطان لعنتی شد. مرگ یک بار دیگر مثل همیشه غافلگیرمون کرد. هرچند بعد از این همه مصیبت دیگه سخت می‌شه غافلگیر شد. حالا ما موندیم و تقویمی که روزهای سیاهش هر روز بیشتر از دیروز می‌شه. ما موندیم و خاطره پسری که روی سکوهای امجدیه قد کشید، عاشق فوتبال شد، عشقش رو با همه مون تقسیم کرد و رفت آن سوی نیمکت زندگی. یک عشق فوتبال واقعی که دلمون برای نگاه متفاوتش تنگ می‌شه. یک دوست و همراه. شب هایی که در برنامه های مختلف با هم فوتبال تماشا کردیم و حرف زدیم رو فراموش نمی کنم. تسلیت به مادرش، همسرش و غزاله دخترش و البته تسلیم به فوتبال، عشق اول و آخرش.


اخبار داغ 

فیلم منشوری سارا و نیکا با پسر فامیل! / باز هم حاشیه + عکس ها علی دایی مقابل دوربین طرفداری: بکن باوئر از حضور ایرانیان در کیف تعجب کرد؛ پرسید اینها دوستانت هستند؟ برترین های قرن با علی دایی: بدون علی کریمی، کریم باقری، خداداد و ... نمی‌‌توانستم کاری کنم حمله سپهر حیدری به ارسلان مطهری سایه بلند راموس؛ پیراهن کاپیتان بیش از حد سنگین است واکنش فن دایک به مخالفت با حضور فن خال در تیم ملی هلند: شرم بر نویسنده میرور!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند

بازیکن سابق تیم ملی فرانسه باور دارد که دو ستاره برزیلی سابق دنیای فوتبال، با سبک زندگی درست می توانستند جاودانه تر شوند.

طرفداری | پیش از سلطه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بر فوتبال، هواداران این ورزش فرصت تماشای هنرمندان بزرگی دیگری را داشتند. در میان آن‌ها، دو بازیکن برزیلی به نام های رونالدو نازاریو و رونالدینیو بودند که بر نسل مهمی از بازیکنان و هواداران تاثیر زیادی گذاشتند. 

این سوال مطرح می‌شود که آیا این دو جادوگر می‌توانستند بهتر از مسی و رونالدو که در مجموع ۱۳ توپ طلا دارند، عمل کنند؟ سمیر نصری مطمئن است که با سبک زندگی بهتر، این دو بازنشسته می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند. او در توییچ گفت:

رونالدو و رونالدینیو از نظر استعداد ناب، به راحتی بالاتر از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار می گرفتند، البته اگر در کارشان جدی می بودند. کارهایی که رونالدینیو کارهایی با توپ انجام می‌داد که نظیر آنها را ندیده بودیم.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی
  • مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم)
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!