Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@19:34:28 GMT

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۳۸۷۹

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

تربت‌جام- رییس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام گفت: طی یک هفته گذشته ۲ بیمار کرونایی بستری شده در این شهرستان جان خود را از دست دادند. دکتر محمد افکار روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون ۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش عفونی بیمارستان سجادیه تربت‌جام بستری هستند که حال ۲ نفر آنها مساعد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی بستری شده در این شهرستان نسبت به ۲ هفته پیش افزایش یافته است ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون افزون بر ۱۱ هزار و ۸۱ نفر در ۲ شهرستان صالح آباد و تربت‌جام مشکوک به ابتلا به کرونا بوده اند که نتیجه آزمایش چهار هزار و ۵۵۵ نفر آنان مثبت اعلام شده و در این مدت ۳۳۶ مبتلای به این ویروس در این شهرستان جان خود را از دست داده اند.

مشهد- جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار خراسان رضوی برگزار شد و ۱۴ مصوبه رهاورد این نشست بود. به گزارش روز یکشنبه استانداری خراسان رضوی در این جلسه مشکل بانکی شرکت داروسازی نصر، مشکل گروه صنعتی تبرک در حوزه مالیات،  مشکل کارت بازرگانی یک واحد در حوزه انرژی‌های نو، مشکل تامین آب یکی از واحدهای صنعتی، مشکل تقسیط بدهی برق شرکت چینی مقصود، اعلام نظر یک هفته‌ای سازمان میراث فرهنگی برای پروانه اکتشاف سه واحد معدنی، تغییر نام یک واحد تولیدی، استمهال بدهی معوق یک واحد صادرکننده، مشکل تامین برق ۲ واحد در شهرک صنعتی گناباد و مشکل تامین گاز شرکت پطرو طرح پارس مورد بررسی قرار گرفت و مصوباتی به منظور برطرف سازی موانع آنها در نظر گرفته شد.

برچسب‌ها تربت جام ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تربت جام ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی تربت جام ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

 حسین فرجی افزود: این آزمون در ۵ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، جاجرم و مانه و سملقان برگزار می‌شود.
وی گفت: سهمیه استان در این آزمون ۳۷۲ نفر است که بیش از سه برابر ظرفیت یعنی هفت هزارو ۸۳۰ نفر زن و هزارو ۹۶۲ نفر مرد متقاضی هستند.
کارت ورود به جلسه آزمون  در سایت جهاددانشگاهی کشور به آدرس hrtc.ir قابل مشاهده و دریافت است و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح روز جمعه آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • باران در راه خراسان رضوی
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • خشکسالی، کشت گل محمدی در خراسان رضوی را ۱۰ درصد کاهش داد
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد