Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@14:40:36 GMT

معرفی گزینه‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۳۹۴۶

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: حسن شجاعی و سیدمصطفی آقامیرسلیم به عنوان گزینه‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ برای رأی‌گیری از سوی هیأت رئیسه به صحن معرفی می‌شوند. به گزارش پول نیوز، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: در جلسه امروز از میان داوطلبانی که برای کرسی ریاست کمیسیون اصل ۹۰ نام‌نویسی کردند دو نفر برای رأی‌گیری نهایی برای ریاست کمیسیون اصل ۹۰ از سوی هیأت رئیسه به صحن معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: حجت‌الاسلام نصراله پژمانفر، حجت‌الاسلام حسن شجاعی و سیدمصطفی آقامیرسلیم سه نفری بودند که برای ریاست کمیسیون اصل ۹۰ آمادگی خود را به هیأت رئیسه اعلام کرده بودند که با تصمیم هیأت رئیسه دو نفر از این سه نفر یعنی حسن شجاعی و سیدمصطفی آقامیرسلیم به عنوان گزینه‌های پیشنهادی کمیسیون اصل ۹۰ به صحن مجلس معرفی می‌شوند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: شنیده‌ها از این امر حکایت دارد که آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور منتخب در جلسه مربوط به مراسم تحلیف خط مشی، برنامه و کابینه پیشنهادی خود را به صحن معرفی می‌کند که در جلسه امروز هیأت رئیسه برنامه‌ریزی‌هایی برای این موضوع انجام شد.

سلیمی خاطرنشان کرد: طبق برنامه در نظر گرفته شده در صورت معرفی کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم طی یک هفته کمیسیون‌های تخصصی مجلس برنامه‌های وزرای پیشنهادی را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و از روز یکشنبه ۲۳ مردادماه کار بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی در صحن مجلس آغاز می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که رأی‌گیری در مورد کابینه پیشنهادی آقای رئیسی در روز چهارشنبه ۲۶ مردادماه انجام شود.

وی افزود: همچنین در این جلسه عملکرد ستاد مدیریت بحران کشور نیز مورد بررسی قرار گرفت و بنا شد موضوع عدم برگزاری جلسات این ستاد در سال‌های ۹۸ و ۹۹ مورد پیگیری قرار گیرد و این موضوع دیوان محاسبات به منظور انجام پیگیری‌ها اطلاع داده شده و همچنین موضوع از طریق شکایت در قالب ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس مورد پیگیری قرار گیرد

منبع: فارس

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: معرفی گزینه های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ معرفی گزینه های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ کمیسیون ریاست دولت اقتصاد ریاست کمیسیون اصل ۹۰ هیأت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زلفی گل صبح شنبه در حاشیه سفر یکروزه به کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران، افزود: کنکور در کمال امنیت و سلامت برگزار و در یک منطقه سیل زده تکرار آزمون را داریم و داوطلبان این منطقه نگرانی از این بابت نداشته باشند.

وی با بیان اینکه برگزاری ۲ کنکور در هر سال مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، کاهش اضطراب داوطلبان را از خروجی‌های این مهم دانست.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در کنکور امسال چند مورد تخلف بود که به هیأت‌های مرتبط و بخش نظارت معرفی و برخورد لازم انجام گرفت.

وی از تدوین برنامه برای حمایت از نخبگان خبر داد و ابراز داشت: با هدف جذب نخبگان، فعالیت‌ها و برنامه‌های متعددی اجرایی شد.

زلفی گل گفت: آئین نامه جذب نخبگان در محور هیأت علمی بازنگری و نخبگان معرفی شده از طریق بنیاد ملی نخبگان نیاز به شرکت در فراخوان‌های جذب هیأت علمی ندارند.

کد خبر 6089670

دیگر خبرها

  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد