Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش آناتولی، اتحادیه اروپا بدون اشاره به تنش آفرینی‌های نیرو‌های اشغالگر در مسجد الاقصی خواستار کاهش تنش در قدس شد و از تشدید درگیری‌ها در مسجد الاقصی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، این ابراز نگرانی اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای کوتاه که دفتر اتحادیه در فلسطین در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده، آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: "مقامات اسرائیلی، رهبران مذهبی و جامعه باید فوراً برای تنش زدایی و پایان دادن به این وضع ناپایدار اقدام کنند."

در این بیانیه همچنین آمده است: "از اقدامات تحریک آمیز باید خودداری کرد و به وضع موجود احترام گذاشت."

بر اساس بیانیه اداره اوقاف اسلامی در قدس (وابسته به اردن)، ۹۵۰ شهرک نشین تا ساعت ۰۹:۵۳ به وقت محلی (۰۶:۵۳ به وقت گرینویچ) به مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی حمله کردند.

همچنین بر اساس فیلم‌های منتشر شده از سوی فعالان و روزنامه نگاران، پلیس رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی از جمله زنان حمله کرد.

پربیننده ترین دستور عجیب رهبر کره شمالی برای زنان متاهل + فیلم طرح ۳مرحله ای اروپا برای به تاخیر انداختن پیشرفت هسته‌ ای ایران واکنش وزارت خارجه آمریکا به اظهارات عراقچی درباره دور هفتم مذاکرات برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته مذاکرات وین باید منتظر دولت جدید بماند / زندانیان دو طرف می توانند همین فردا آزاد شوند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اتحادیه اروپا مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است، تصریح کرد: «جعبه جنگ» نباید دوباره باز شود.

به گزارش ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به جنگ اوکراین، جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌های منطقه‌ای گفت: «رویارویی هسته‌‎ای به دلیل تنش میان شرق و غرب به یک احتمال واقعی تبدیل شده است.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: «نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است. جعبه جنگ نباید دوباره باز شود.»

بورل تصریح کرد: «اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی و اتکا به روسیه خود را تضعیف کرده است.»

دیگر خبرها

  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم
  • اردوغان: در برابر نابودی فلسطینی‌ها سکوت نخواهیم کرد
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی