Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد هاشمی شهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، تا صبح امروز ۸۰ هزار و ۳۴ نفر در سیستان و بلوچستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین از مجموع مبتلایان مثبت آزمایشگاهی یک هزار و ۹۹۶ نفر از هم استانی‌های عزیز علی رغم دریافت خدمات درمانی جان خود را از دست داده‌اند که ۱۸ نفر از هم استانی‌های عزیز در همین ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: همان‌گونه که قبلاً نیز اعلام شده است، موارد فوق فقط شامل موارد مثبت و تائید شده آزمایشگاهی است و برخی از بیماران که دارای علائم هستند با تشخیص بالینی پزشکان متخصص مورد درمان و مراقبت لازم قرار گرفته‌اند.

وی گفت: هم اینک ۴۵۴ بیمار مبتلا به کرونا و ۸۷۵ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان سیستان و بلوچستان بستری هستند که بیشترین تعداد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.

هاشمی شهری تصریح کرد: تنها راه مقابله با ویروس جهش یافته کرونا، رعایت دقیق‌تر پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حضور پیدا نکردن در تجمعات و دورهمی‌ها است.

کد خبر 5261056

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه واکسن کرونا آمار کرونا گرگان ایلام شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه سیلاب اردبیل قوه قضاییه شورای نگهبان حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و نودمین  عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه، ۵ عضو مظفر وحدانی ۲۸ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهداشد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد  زنده یاد مظفر وحدانی به آقای  ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد و قلب این مرحوم در بیمارستان امام رضا (ع)  به آقای  ۵۵ ساله ساکن تربت جام  پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های زنده یاد مظفر وحدانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زنده یاد مظفر وحدانی از بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و  پس از دریافت رضایت از خانواده اش،   در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌وبلوچستان