Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جعفر سمیعی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس یکشنبه به همراه کاوه علی‌اسماعیلی مدیر روابط عمومی باشگاه در ورزشگاه شهید کاظمی و در محل تمرین سرخپوشان پایتخت حضور یافت و دقایقی از آخرین تمرین قرمزپوشان پیش از سفر به تبریز و دیدار برابر ماشین سازی را از نزدیک مشاهده کرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پایان تمرین امروز، جلسه‌ای را با یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برگزار کرد و سرمربی سرخپوشان صحبت‌هایی را در خصوص شرایط تیم و اتفاقاقی که در حاشیه رقابت‌ها رقم خورد را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این نشست، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، جلسه‌ای را با بازیکنان برگزار کرد. 

جعفر سمیعی در این جلسه صمیمانه، از تلاش بازیکنان تقدیر و تشکر کرد و با بازیکنان در خصوص بازی در دربی  صحبت کرد. 

وی در بخشی از اظهاراتش گفت: هواداران پای شما ایستادند و اتفاقات خوبی افتاد. بعد از بازی با اینکه ما دربی را باخته بودیم، آنها از حمایت شما پا پس نکشیدند و همه پشت شما ایستادند. البته این حمایت‌ها باید دامنه‌دار باشد.

وی افزود: مطمئنا هواداران قدر شما را می‌دانند و شما هم باید از همدیگر حمایت کنید. همه ما نیاز داریم که از این به بعد بیشتر از قبل همدل و متحد باشیم. ما به این حمایت‌ها خیلی نیاز داریم زیرا شما باید در بهترین شرایط و فرم ممکن قرار بگیرید و امیدوارم بتوانیم سه بازی مهم و حساس پیش‌رو را ببریم و با ۹ امتیاز، قهرمان شویم تا یک اتفاق خارق‌العاده را رقم بزنیم.

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: ما جلسه هیات مدیره را به دلیل شیوع ویروس کرونا به شکل مجازی برگزار کردیم که در آن نشست، تصمیم مهمی اتخاذ شد و مصوب کردیم که پاداش ویژه‌ای برای کسب برد در هر سه بازی برای تیم منظور کنیم. ما تلاش می‌کنیم تا انگیزه شما را افزایش دهیم و روحیه تیم را بالا ببریم.

یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان هم در این نشست به صحبت پرداخت و گفت: حضور شما در تمرین امروز مهم و مفید بود و امیدواریم که بتوانیم با توجه به شرایطی که تیم دارد، بهترین نتایج را بگیریم اما همه ما در باشگاه نگاه‌مان به هیات مدیره و شخص مدیرعامل باشگاه است و امیدواریم بیشتر از اینها مورد حمایت قرار بگیریم. ما سختی‌ها و مشکلات را درک می‌کنیم اما نیاز داریم که حمایت بیشتری را ببینیم.

جعفر سمیعی هم این وعده را به اعضای تیم داد که اتحاد و همدلی و همبستگی که بین باشگاه، اعضای تیم و هواداران شکل گرفته، با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ورزشگاه شهید کاظمی پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس جعفر سمیعی ورزشگاه شهید کاظمی یحیی گل محمدی عامل باشگاه مدیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازی جمعه شب تراکتور مقابل ذوب‌آهن که با برتری این تیم و صعود به مرحله یک چهارم نهایی همراه بود، رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی باشگاه تراکتور با کامنتی در صفحه رسمی این باشگاه جنجال زیادی را متوجه خود دید.

او در این کامنت نوشته بود که از باخت و حذف پرسپولیس مقابل آلومینیوم بیشتر از برد تراکتور خوشحال شده است. این کامنت به سرعت در صفحات پرسپولیسی دست به دست شد و خشم هواداران این تیم را به دنبال داشت.

خبرنگار ما در همین خصوص گفتگویی را با رضا کرمانشاهی انجام داده و در یک گفتگوی چالشی نظرات او را جویا شده است.

این مصاحبه را بخوانید:

شب گذشته بعد از بازی کامنتی از شما در صفحه رسمی تراکتور بود که اعتراض شدید هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت.

به نکته خوبی اشاره کردید، صفحه رسمی تراکتور. این صفحه متعلق به باشگاه و هواداران تراکتور است و ما بعد از هر برد یا باخت، نظراتمان را آنجا می‌نویسیم. اگر برده باشیم خوشحالی می‌کنیم و اگر ببازیم هم نظرمان را می‌نویسیم و این فضای مربوط به تیم خودمان است.

به هر حال کامنت شما در یک فضای عمومی بوده که هرکسی می‌تواند بخواند.

فضای عمومی متعلق به باشگاه خودمان. شما می‌دانید که پرسپولیس رقیب ما در جام حذفی بود. یعنی ما به عنوان یک تیم، پرسپولیس و سپاهان را رقیب خودمان می‌دانستیم. با احترامی که برای پرسپولیس قائلم، من دوست دارم تراکتور قهرمان شود و طبیعتا از حذف تیمهای مدعی دیگر خوشحال می‌شوم.

یعنی اگر سپاهان می‌باخت، هم همین کامنت را می‌نوشتید.

صددرصد چون سپاهان هم رقیب ماست. آنجا صفحه رسمی خودمان است و من که نیامدم در صفحه رسمی یک باشگاه دیگر چیزی بنویسم یا استوری کنم. این که نباید به کسی بر بخورد. ما هم ممکن است ببازیم و به ما تیکه بیاندازند، مگر ما باید به آنها توهین کنیم؟ این چه رسمی است در فوتبال ایران است که کسی جرئت ندارد برای کسی کری بخواند، لذت فوتبال به کری است. اصلا قبل از بازی همه می‌ترسند کری بخوانند.

خُب چرا مرحله قبلی استقلال مقابل مس رفسنجان شکست خورد، همچین کامنتی ننوشتید؟

چون ما آن روز بازی نداشتیم و بازی ما لغو شده بود.

گفتید کری باید قبل از بازی باشد، الان تیمتان با استقلال بازی دارد، چرا کری نمی‌خوانید؟

ما قطعا هدفمان کسب سه امتیاز در آن بازی است و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم استقلال را ببریم و جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.

این که کری که نبود.

کری را که شب قبل از بازی حتما می‌خوانم نه الان یک هفته مانده (با خنده).

در مورد بازی دیروز چه نظری دارید؟

از هواداران و همچنین کادر مربیگری جدید و بازیکنان تشکر می‍‌کنم که بیشترین زحمت ممکن را کشیدند و توانستند این برد را کسب کنند. جام حذفی جام شگفتی است و همانطور که دیدید آلومینیوم روز گذشته شگفتی آفرید و فوتبال لذتش به همین است. اما من بازهم تاکید می‌کنم که من در صفحه رسمی خودمان بین چندهزار پیام، یک کامنت نوشتم.

مسئله این است که شما در گذشته یک داور حرفه‌ای بودید. اینکه از شکست یک تیم بیشتر از پیروزی تیم خودتان خوشحال شوید، ممکن است این را به ذهن متبادر کند که در زمان داوری هم جهت‌گیری داشتید.

نه اصلا اینطور نیست. من آن موقع داور فوتبال بودم و الان مدیر باشگاه تراکتور هستم و باید نسبت به این تعصب داشته باشم و اصلا این دو موضوع جداست. این که من یک زمانی داور بودم که نباید به چشم قضاوت‌کننده نگاه کنند. من الان مدیر یک باشگاه هستم.

قبل از اینکه مدیر شوید هم کارشناس داوری بودید.

آنجا هم بی طرف بودم و چیزی که می‌دیدم را می‌گفتم. ببینید اصلا مسئله این است که در آن زمان هم به ما اتهام می‌زدند که پرسپولیسی هستی و استقلالی هستی، حالا می‌گویند ضد پرسپولیس هستی! فکر می‌کنم این طبیعت فوتبال ایران باشد که همه مجبورند حتی وقتی در یک باشگاه مشغول به فعالیت شدند، نظرات واقعی خودشان را نمی‌نویسند.

دیگر خبرها

  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...