Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@20:45:14 GMT

عذرخواهی جانشین مرکل از مردم آلمان

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۴۲۴۶

عذرخواهی جانشین مرکل از مردم آلمان

به دنبال اقدام جنجالی اخیر جانشین محتمل صدر اعظم آلمان و خندیدن حین ابراز همدردی رئیس جمهور این کشور با سیل زدگان، جانشین محتمل صدر اعظم از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «آرمین لاشت» رهبر حزب حاکم دموکرات مسیحی آلمان و جایگزین احتمالی «آنگلا مرکل» صدر اعظم این کشور روز یکشنبه بابت خنده‌های جنجال برانگیز خود همزمان با وقوع سیل بی سابقه در این کشورعذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه «اکسپرس» این سیاستمدار آلمانی به دنبال این جنجال که به سرعت رسانه‌ای شد مجبور به عذرخواهی از مردم آلمان شد. وی با نوشتن توییتی نوشت: «اقدام من نامناسب بود و بابت آن متاسفم. قلب ما در کنار افراد آسیب دیده از این حادثه است.»

گاف لاشت در آستانه انتخابات سراسری این کشور در ماه سپتامبر ممکن است به ضرر وی تمام شود. تصاویر جنجالی لاشت در فضای مجازی پخش شده که او را در حال خندیدن حین سخنرانی رئیس‌جمهور این کشور و ابراز همبستگی با قربانیان سیل ویرانگر این کشور اروپایی نشان می‌دهد.

حادثه فوق در حالی رخ داد که «فرانک والتر اشتاین مایر» رئیس‌جمهور آلمان در حال بازدید از شهر «ارفتشتات» در ایالت نورداین-وستفالن بود. این شهر در پی وقوع سیلاب ناشی از بارش سنگین باران متحمل آسیب شدیدی شده است.

اشتاین مایر برای ابراز همدردی و قول کمک به آسیب‌دیدگان این فاجعه وارد ارفتشتات شده بود. از طرف دیگر، لاشت که نخست‌وزیر ایالت نوردراین-وستفالن است، در حال و هوای غم‌انگیز نبوده و ویدئویی از او گرفته شده که نشان می‌دهد این پیشتاز رقابت برای صدراعظمی آلمان، در همان لحظه‌ای که اشتاین‌مایر با مردم آسیب‌دیده در حال صحبت بود، او با مقام‌های سیاسی دیگر در حال خندیدن و شوخی کردن بود.

آلمان همچنان تحت تأثیر سیلاب فاجعه‌بار اواخر هفته گذشته قرار دارد و جدیدترین آمار و ارقام نشان می‌دهد که تاکنون دست‌کم ۱۴۳ نفر در این کشور در پی فاجعه سیلاب ویرانگر جان خود را از دست دادند که ۹۸ نفر از آن‌ها از یک منطقه روستایی کوچک در جنوب «کلن» بوده‌اند که به شدت از سیلاب اخیر آسیب دیده است و پیش از این مقام‌های محلی گفته بودند که بیش از یکهزار نفر در این منطقه ناپدید شده‌اند و سرنوشت آن‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آنگلا مرکل حزب دموکرات آلمان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند

سرهنگ منوچهر نصیری، جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به کشف انواع کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی استان قم  طی ۴۸ ساعت گذشته  گفت: این کالا‌ها شامل انواع لوازم رایانه‌ای، تجهیزات پزشکی، گردو، ابزار و تجهیزات ساختمانی، قهوه، موتور سیکلت و... است که در هشت ماموریت جداگانه توسط پلیس اقتصادی قم کشف و توقیف شد.

وی گفت: یکی از خودرو‌های توقیف شده در پوشش حمل ضایعات، انواع کالای قاچاق را جاساز کرده و از استان‌های جنوبی به سمت مرکز کشور در حال حرکت بود که با هوشیاری ماموران پلیس قم از ادامه حرکت وی جلوگیری به عمل آمد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی شوتی در ۴۸ ساعت گذشته گفت: ۸  قاچاق‌بر نیز ظرف این مدت بازداشت و جهت تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

وی همچنین از کشف و توقیف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت گاز (گازوئیل) از یک کامیون خبر داد و گفت: این کامیون حامل مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق از یکی از استان‌های همجوار به سمت شرق کشور در حال حرکت بود که با رصد اطلاعاتی ماموران کشف و با بازرسی از مدارک خودرو و بارنامه، قاچاق بودن سوخت در حال جابجایی محرز و توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • فیلم/ گزارش جانشین پلیس راه از آخرین وضعیت محور های مواصلاتی به شمال کشور
  • کشورهایی با ماهرترین نیروی کار
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • فیلم/ رفتار وحشیانه پلیس آلمان با حامیان فلسطین
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود